Bukefalos 28 år!

Svampbob leksaker

A

angel76

Finns det att få tag på nånstans här i Sverige?
Min son på 2,5 år älskar Svampbob (eller "foffa" som han säger) ;)
Och skulle vilja köpa nån sorts leksak med Svampbob till honom i julklapp, har letat lite varstans utan att lyckats hitta några, förutom legot då, men det är han ju för liten för...
 
Sv: Svampbob leksaker

Jag har både googlat och kollat på tradera, samt alla möjliga köp & säljsidor, men tycker inte att jag hittat några speciella leksaker, nåt enstaka gosedjur och sen klistermärken och kalasartiklar (inbjudningskort, papptallrikar osv) i mängder.
Vad jag skulle vilja hitta är typ figurer och "husen"och sånt från serien i plast eller nåt som han kan leka med.
 

Liknande trådar

Övr. Barn Jag skulle behöva lite tips på julklapp. Det är till min systers son som är 8 år. Han säger att han vill ha "en sån låda med experiment...
Svar
5
· Visningar
654
Senast: Tilly_85
·
Övr. Katt När jag tog hem Mrs Norris fick jag med en liten vippleksak, de som hade haft henne sist sa att hon inte tyckte den var så rolig. Det...
Svar
11
· Visningar
1 021
Senast: escodobe
·
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2
Svar
34
· Visningar
3 460
Senast: WBanna
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
831
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kastrera ja eller nej
  • Hur valde ni uppfödare?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp