Bukefalos 28 år!

synonymer för gödselstack?!

viriel

Trådstartare
Ooch årets onödigaste tråd är denna.

Men helt seriöst, vad har ni för synonymer på gödselstack? Har suttit i två dar och försökt komma på vad jag brukar kalla den men det har varit fruktlöst... så snälla, hjälp mig innan mitt huvud exploderar av frustration!
 
Ooch årets onödigaste tråd är denna.

Men helt seriöst, vad har ni för synonymer på gödselstack? Har suttit i två dar och försökt komma på vad jag brukar kalla den men det har varit fruktlöst... så snälla, hjälp mig innan mitt huvud exploderar av frustration!

Gödselhög, gödselplatta (vilket i och för sig egentligen avser platsen, men oftast är ju gödselstacken på plattan), stuka... Jag har nog själv aldrig hört några andra namn? :)
 
Ooch årets onödigaste tråd är denna.

Men helt seriöst, vad har ni för synonymer på gödselstack? Har suttit i två dar och försökt komma på vad jag brukar kalla den men det har varit fruktlöst... så snälla, hjälp mig innan mitt huvud exploderar av frustration!

Kasa :D uttalas i min värld "kaasa"
 

Liknande trådar

Ridning Jag har rider en 10 årig valack sedan några månader tillbaka. Han är en korsning mellan varmblod och ponny av okänd ras. Vi fick en...
Svar
3
· Visningar
939
Relationer I morgon ska jag träffa en person som är genomsnäll... eller nåt. Jag har träffat personen tidigare vid några tillfällen och trots...
15 16 17
Svar
323
· Visningar
19 701
Senast: Shaggy
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
11 735
Senast: tott
·
Hästmänniskan Jag har haft min häst i många år och utbildat den själv med hjälp av tränare. Älskar hästen över allt annat och har ridit den tusentals...
Svar
17
· Visningar
2 946
Senast: Solstig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp