Ta bort användarnamn/trådar, byta användarnamn, användartitlar

Tack för att du uppmärksammade mig på detta. Listan var inte uppdaterad, nu är den det.
 
Har läst hela tråden men är lite trött i huvudet , men som jag ser det försvinner ens medlemskap om man inte är inloggad på ett år? Eller har det varit så innan men är inte nu längre?
 
Det stämmer, användarkonton tas inte längre bort efter en tidsperiod av inaktivitet.
 
Sv: Ta bort användarnamn/trådar samt byta användarnamn



Jaa jag skulle också vilja kunna välja att ta bort trådar där folk idiotförklarar en alldeles för mycket, när det börjar bli typ "påhopp" på någonting man skrivit en fråga om...
Det är lite tråkigt liksom..


Åh.. Precis de som hände mig just.. Och vill ta bort för mår extremt då,lågt över de...
 
Åh.. Precis de som hände mig just.. Och vill ta bort för mår extremt då,lågt över de...
Hej Jepe!

Du har inte blivit idiotförklarad i din tråd där du ber om hjälp. Däremot så har folk, baserat på det du skrivit, svarat att det inte verkar som att ägaren är så erfaren. Man kan ha ridit in och hanterat massa med unghästar och det kan ha gått bra (både för att man gjort ett bra jobb och för att man har tur) men det innebär inte att man alla gånger och i alla situationer har den kunskapen och erfarenheten som krävs för att lösa just det som uppstår, just då. Ingen skam i det!

Och här verkar ni ha kört fast. Ni gör så gott ni kan och efter de förutsättningar och erfarenheter ni har, men du märker ju själv att ni inte riktigt kan lösa det och därför startade du din tråd. Flera har svarat att det finns metoder som skulle vara bättre och mer långsiktiga än det ni gör nu. Istället för att må dåligt över tråden, ta med dig de tipsen du fått, och lycka till med ponnyn!
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter 0 Ny medlem 2 Kravlare 10 Krypare 20 Stapplare 50 Gångare 100 Hoppare 200 Springare 500 Flygare 1000 Måndansare 5000...
2
Svar
24
· Visningar
4 633
C
Bukefalos Satt och pratade med en bukefalist och kom in på det här med titlarna man har på bukefalist - "flygare", "kastare" och allt det där. Det...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 868
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Rallylydnad
  • Uppdateringstråd 29
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp