Förslag på förändring av antalet inlägg-rubriker...

Sv: Förslag på förändring av antalet inlägg-rubriker...

Detta tycker jag är ett förslag som jag bör fundera på, men med tanke på de andra rubrikerna kanske det borde heta, "Svart hål" eller möjligen "Six feet under".
 
Sv: Förslag på förändring av antalet inlägg-rubriker...

Ride on skrev:
En "titel" som några har fått genom åren, "Banned" skulle kunna bytas ut mot "Avkastad" istället. Beter man sig illa brukar det rendera i en vurpa.;)
:rofl: Solklart!!!!

Gunnar skrev:
Detta tycker jag är ett förslag som jag bör fundera på, men med tanke på de andra rubrikerna kanske det borde heta, "Svart hål" eller möjligen "Six feet under".
:rofl: Snälla! Det vore ju helt underbart:rofl: :D
 
Sv: Förslag på förändring av antalet inlägg-rubriker...

Ja dom alternativen var käcka.:rofl:

Kalla det inte för "Komposten" bara, för det mest vederstyggliga kan ju börja växa och föröka sig även i en sån.:eek:
 
Sv: Förslag på förändring av antalet inlägg-rubriker...

Ride on skrev:
Ja dom alternativen var käcka.:rofl:

Kalla det inte för "Komposten" bara, för det mest vederstyggliga kan ju börja växa och föröka sig även i en sån.:eek:

Haha... klockren...:bump: :bump:
 
Sv: Förslag på förändring av antalet inlägg-rubriker...

Inte avkastad - då blir det ju narcissa av det hela - vi hästfolk ska ju sitta upp direkt igen...
 
Sv: Förslag på förändring av antalet inlägg-rubriker...

Men det var ju precis det hon gjorde! :idea:
 
Sv: Förslag på förändring av antalet inlägg-rubriker...

Kanske "i dyngstacken" eller för att ännu mer minska risken för återkomst:
"Ståplats Nybroviken"
 
Sv: Förslag på förändring av antalet inlägg-rubriker...

Gunnar skrev:
Kanske "i dyngstacken" eller för att ännu mer minska risken för återkomst:
"Ståplats Nybroviken"
Eller "Sover med fiskarna", "Har gått över till den mörka sidan", "Utvisad", "Vilse bland stjärnorna"...
 
Sv: Förslag på förändring av antalet inlägg-rubriker...

Luff skrev:
Inte avkastad - då blir det ju narcissa av det hela - vi hästfolk ska ju sitta upp direkt igen...

Men kravla upp ur graven skulle väl vara hennes grej med, va??;) :D :angel:
 
Sv: Förslag på förändring av antalet inlägg-rubriker...

"Vilse för evigt" eller "Totalt borta" är ju andra alternativ.;)
 
Sv: Förslag på förändring av antalet inlägg-rubriker...

Hahahahahaha :D
 
Sv: Förslag på förändring av antalet inlägg-rubriker...

Men på den första, borde det inte vara något med a-pony, c-pony, d-pony, storhäst eller något? ^^^

För vid 400 blir det väl svårighetsgrader på tävlingar, men det börjar med "åldern" på hästen? (om någon förstår mig nu :p )
 
Sv: Förslag på förändring av antalet inlägg-rubriker...

Jo visst, man kan ju göra hur man vill....

Aponny
Bponny
Cponny
Dponny
Storhäst
Kallblod

eller vad man vill. Upp till Gunnar ju, om han nu är intresserad...
 
Sv: Förslag på förändring av antalet inlägg-rubriker...

Intresserad kan jag vara om ni kommer med ett förslag som inte innehåller hästraser eller grenar och som fungerar oavsett vilken inriktning inom "hästeriet" man har.

Precis som jag skrev i mitt första svar.

Jag tror inte att det är så lätt, om man inte gör det väldigt lätt och tråkigt för sig:

1-åring
2-åring
3-åring
osv

eller kanske

Häst mer än 25 inlägg
Häst mer än 50 inlägg
Häst mer än 100 inlägg
osv

Ett alternativ skulle möjligen vara att välja terminologi från någon ytterst liten gren eller inriktning, mindre än distansen alltså. Men då skulle folk hela tiden fråga varför och vad betyder det, tror jag.
 
Sv: Förslag på förändring av antalet inlägg-rubriker...

Den första listan är ju bra, känns inte direkt som att man graderar en hästras högre än andra eller något där, om inte annat kan man ju testa, får man klagomål så skiter man i det? :idea:
 
Sv: Förslag på förändring av antalet inlägg-rubriker...

Ett exempel:
Lätt D
Finns vad jag vet endast inom ponnyhoppning.
Ponnyhoppning är säkert den gren som flest användare här varit i kontakt med, men det finns ett antal skäl till att inte lyfta fram en gren som norm, kanske framförallt inte den ;)

Jag ser inte det som något egenvärde i att ändra dessa rubriker bara för att ändra. Jag tycker de fungerar rätt bra som det är.
Att jag sedan ändrar på andra ställen med jämna mellanrum utan kanske alltför stor anledning kan vi väl låta bli att diskutera i denna tråd ;)
 
Sv: Förslag på förändring av antalet inlägg-rubriker...

Nej heller, för guds skull! Det är ju de rubrikerna som ÄR bukefalos :love: Typ. Eller ja, ni fattar nog vad jag menar :D
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter 0 Ny medlem 2 Kravlare 10 Krypare 20 Stapplare 50 Gångare 100 Hoppare 200 Springare 500 Flygare 1000 Måndansare 5000...
2
Svar
24
· Visningar
4 638
Bukefalos Vi tar i princip aldrig bort inlägg som inte bryter mot forumreglena. Jag raderar inte användarkonton på begäran. Om man vill byta...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
50 422

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp