Täcken med halvhals utan fleece

Sv: Täcken med halvhals utan fleece

Weatherbeeta har med halvhals, å jag bara älskar dem :love:

De är favoriterna framför HWs Rambo med halvhals som jag också har.
 
Sv: Täcken med halvhals utan fleece

Shires har ju också trevliga täcken med halvhals!

Håller med! Köpte ett 100g nu i vintras och jag måste säga att jag blev positivt överraskad :) Det fick ersätta ett annat med "vanlig" hals som jag haft i 8 år. Missade faktiskt att det var halvhals så det blev en liten surprise vid uppackningen :p men är det bara jag som tycker att de blir mindre i bogen med halv hals jämfört med vanlig?

HW - täckena passar vår ponny utmärkt. Hon har 135 vanligtvis men 130 i alla sina HW. Min häst hade 145 som vanligt. Tyvärr hade de fel passform för honom. Han får skav direkt.
 

Liknande trådar

Utrustning Som rubriken säger, finns det täcke med halvhals och avtagbar hals? Tycker halvhals är så bra i passformen, men vill kunna ha en hals...
2
Svar
27
· Visningar
1 859
Senast: warg
·
Utrustning Har länge velat byta ut ena hästens innetäcke till ett i glatt material så man kan ha det under regntäcke vid behov(dvs när...
Svar
11
· Visningar
1 044
Senast: Buck
·
Utrustning Jag rakade min häst igår, han har alltid haft vinterpäls så jag är inte så erfaren på den fronten. I alla fall, jag äger ett regntäcke...
Svar
9
· Visningar
1 041
Senast: Rouise
·
Utrustning Äntligen har jag hittat 300 gr täcke med hals som inte är tråkigt marinblå, svart eller rutigt :up: Det ena är shires typhoon combo...
Svar
1
· Visningar
942
Senast: maoulina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Lösa hundar
  • Kön kattungar 4st

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp