Bukefalos 28 år!

Tävla utan medlemskort?

Status
Stängd för vidare inlägg.
L

Lisaaa__

Hej!

Kan man tävla utan medlemskort? Har inte fått ngt sådant av klubben ännu och jag ska tävla på fredag. Licensbrickan har jag ej heller fått men har kvitto på att jag betalt in 165kr till svrf. Har gröntkort.

Tacksam för svar :D
 
Sv: Tävla utan medlemskort?

Hej, du behöver inget medlemskort för att tävla. Grönt kort, licens, vaccinationsintyg och ev. licens/mätintyg för hästen/ponnyn.
 
Sv: Tävla utan medlemskort?

Okej. Tack för svaret. Men eftersom jag inte fått det inplastade licenskortet än så har jag dragit ut en sida där de står , din ryttarlicens är den2007-06-15 red. eligt följande (Mitt namn, född år och klubb). Sen har jag kvitto på att jag betalt in räcker de?? Och att jag har grönt kort så klart:P

Tacksam för svar
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Hej, har ett litet bekymmer som jag försökt att lösa. Min d-ponny trycker rumpan mot bakbommen när man kör transport så hon får sår...
Svar
9
· Visningar
509
Senast: misswilma
·
Hundträning Hej. Jag har en mittelspitz hane på 2år. Har ett problem att han är så misstänksam emot mig och nu har han börjat totalvägra att klippa...
Svar
15
· Visningar
788
Senast: Josefineeee
·
Hästvård Hej! Har varit med dottern och provridit en 10-årig fd galoppör som fick en gaffelbandsskada då han var 6 år och som var klar med rehab...
Svar
6
· Visningar
1 203
Senast: Fiorano
·
Hästmänniskan Hej! Har fått så bra tips och svar här på bukefalos på alla mina tidigare funderingar och frågor.. så kör en fråga till. 😝 Jag är ju...
2
Svar
20
· Visningar
1 104
Senast: Oknytt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Äter hundar småfåglar?
  • Uppdateringstråd 29
  • Hundbeteende

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp