Tävlingsanläggning.

Helenas6

Trådstartare
Vad finns det för ridanläggningar som har stort ridhus, boxar, camping med elplatser för uthyrning? Bör finnas plats för ett 70-80 tal hästar under ett meeting. Letar efter en ny tävlingsanläggning.
 
Högbo har allt utom campingen, tre stora tävlingsstall för 90 hästar, två stora ridhus (20x60 och 20x80) och stor utebana och parkering.
 
Kan Taffsnäs ha plats? Eller Berga? Klurar på var i landet vi haft fjord-SM genom åren. Örebro kanske också kan funka?
 
Näsbyholm i Strängnäs? Där brukar det vara meeting och jag vet att det finns elplatser för camping. Förutom att Gripens RF arrangerar dressyrmeeting några gånger per år, har det varit Arab-SM där några gånger, vet jag. Och för ett antal år sedan var jag där och red DM för ridtravare.
 
Näsbyholm i Strängnäs? Där brukar det vara meeting och jag vet att det finns elplatser för camping. Förutom att Gripens RF arrangerar dressyrmeeting några gånger per år, har det varit Arab-SM där några gånger, vet jag. Och för ett antal år sedan var jag där och red DM för ridtravare.
De har inte så många boxplatser. Kanske 40 max?

Och ang Taffsnäs som nämnde ovan har de inte så mycket extra boxplatser vad jag vet, min systerdotter rider där och jag har inte sett några extra boxar. Det har nog hyrts in i s f.
 
De har inte så många boxplatser. Kanske 40 max?

Och ang Taffsnäs som nämnde ovan har de inte så mycket extra boxplatser vad jag vet, min systerdotter rider där och jag har inte sett några extra boxar. Det har nog hyrts in i s f.
Ah, ok.
Ja, Taffnäs har knappt några boxar. De har ju inte så många hästar kvar hemma på vintern och har mest lösdriftsplatser och skötselspiltor.
 
Har Tärnö dragit igång sin? Vet inte hur stor den är/ska bli men lät som att de hade stora planer.
 

Liknande trådar

Utrustning Hej Tycker jag har googlat och googlat, Letar ny transport o h är inne på en beg boj med sadel kammare. Men nu finns det 216 och 220...
Svar
8
· Visningar
1 187
Anläggning Hej på er alla! Nu vet jag inte om jag skriver i rätt ”avdelning” men hoppas det blir bra ändå. Jag har nyligen flyttat till en gård...
2
Svar
24
· Visningar
3 204
Senast: skogaliten
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 105
  • Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 575
Senast: kma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp