Bukefalos 28 år!

Tävlingsoutfits!

UnderStella

Trådstartare
Jag är i valet och kvalet att byta ut min tävlingsoutfit till nån annan färg eller något liknande!
Så snälla kan ni inte kasta in bilder på era outfits och ge mig lite tips och råd? :D

Såhär ser vi ut i dagsläget, marinblå kavaj med matchande Veredus-set i marinblått och svart hjälm, träns, sadel, chaps skor :):)

10382981_10152000939711653_2211345424143076600_n.jpg
 
Har ingen bild, men har alltid gillat marinblå tillsammans med brunt läder om man inte vill byt ut allt, men ändå förnya sig lite. Annars är det ju smidigt att byta ut det blå till annan färg, jag menar, sadel och träns är ju inte allt för lätt att byta ut medans schabrak luva, skydd och kavaj är lite lättare

Själv kör jag på ljusbeige kavaj från animo, brun och svart hjälm, bruna stövlarm bruna skydd, brunt läder… väldigt bruna av mig:p
 
Åh, en tråd för mig :love: Har ganska många olika, ska se vad jag kan hitta bild på... Återkommer när jag sitter vid en dator :)
Vill du bara ha bilder eller även märken?
 
Jag tycker det är fint med svart med detaljer i en annan färg, här i rosa


Annars är klarblått en stor favorit
 
Svart/vit/silver/swarovski
07377F7A-74A4-44B5-AAF5-F7A312A6EFE9_zpsspg3y2k1.jpg

IMG_6006_zpsfc270137.jpg

IMG_6212_zps3fffec3b.jpg


Svart/guld
C6C7CFAC-C7B3-46A0-817A-2445C013F12C_zpsq4acgsi5.jpg


Brun/guld (guldglitterkant på schabraket och guldiga boots, syns dåligt på bilden)
IMG_8231_zpsf9a8f6e7.jpg

IMG_5884_zps86536cf8.jpg


Brun/rosa (rosa tävlingspiké, schabrakkanten)
IMG_9618_zps7c5dad23.jpg


Grå/rosa (närbild)
6E205F8C-B084-427A-B505-09E395433F95_zpstsnojxpc.jpg


"Green tea", brukar numera ha brun kavaj till.
IMG_5403_zps1edae9c1.jpg

1842746B-B91D-4F1F-9267-F7B308E6CA02-4016-000003C3F606BA33.jpg


Vit/grå/silver, tyvärr ingen bra bild. Har även ett helgrått schabrak med silverpp som jag använder till detta.
F781F5A6-FE65-4B94-96B1-3699B5B4AA24_zpsdikquane.jpg

IMG_2919_zps0df1dcc5.jpg


Sen har jag även detta som jag inte använt på tävling ännu, försöker avgöra om jag måste köpa en blå kavaj eller inte :D
 
Åhhh vad fina saker ni har allihop :love: Nu vill jag ju ha mer än en outfit ju ;)

@Equilina om du nu inte vill köpa marinblå kavaj så kanske du får för dig att sälja Sp**ks setet till typ mig? :laugh:
:angel:

Allt läer eller vad man ska säga kommer jag fortsätta att ha svart, det är är schabrak, huva kavaj jag är sugen på att byta ut :). Men har ju inten fantasi! Vad tror ni min donna hade passat i? :)
 
@Equilina om du nu inte vill köpa marinblå kavaj så kanske du får för dig att sälja Sp**ks setet till typ mig? :laugh:
:angel:

Nej jag använder det hemma och på träning :p Älskar setet, suverän funktion och passform på både schabrak och luva.

Klart du ska ha mer än ett set! ;) Det måste man ju faktiskt, blir schabraket dyngsurt av svett eller regn under första klassen sångpartner man ju ha ett torrt till nästa :D
 
Nej jag använder det hemma och på träning :p Älskar setet, suverän funktion och passform på både schabrak och luva.

Klart du ska ha mer än ett set! ;) Det måste man ju faktiskt, blir schabraket dyngsurt av svett eller regn under första klassen sångpartner man ju ha ett torrt till nästa :D
Haha jo det är ju så, jag har haft flera (alla marinblåa ;)) men har sålt av tre av dom då jag vill förnya mig lite :P
 

Liknande trådar

Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 655
Senast: Ajda
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Nån gång i våras råkade jag ramla in på en tråd här på forumen och läste om kläder. Jag har för mig att det var någon som undrade vad...
Svar
4
· Visningar
1 261
Senast: cassiopeja
·
Dressyr Ja, nu när tävlingssäsongen börjat komma igång på allvar kände jag att en sån här tråd var rätt passande! :) Så, vad har ni...
Svar
12
· Visningar
2 376
Senast: Luzzan
·
Utrustning Nu när det har gått ett år efter jag köpte min förra kavaj börjar jag sukta på en ny. Då jag är otroligt nöjd med min Animo har jag hela...
Svar
0
· Visningar
754
Senast: carriemma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp