Bukefalos 28 år!

Tårttips hit!

gul_zebra

Trådstartare
Behöver lite sista minuten-tips innan jag springer iväg till Ica :D

Diva fyllde ju 2 i förrgår, Lolita fyllde 2 igår och Gunde och Krull fyller 1 år den 11:e... Så jag tänkte ha lite kalas idag (okej så jag tänkte ha det igår men somnade, men ändå :p :D)

Då tänkte minsann Zebran ställa sig och kocka i köket :eek: Ska göra en egen pannkakstårta minsann!

Så jag tänkte iaf göra pannkakor som bottnar, mellan de ska jag ha sylt... Men vad mer?
Ja och så grädde högst upp förstås, med lite riven choklad och marsvinsgodis jag köpte nyligen.
Så nu har jag idébrist! Philadelphia mellan nåt lager skulle de verkligen gilla, men min plånbok skulle bli mindre lycklig... Samma med jordnötsmör och barnmat :p

Oh well. Fram med tipsen (och håll tummarna för att jag inte eldar upp köket)! :D
 
Sv: Tårttips hit!

köket kan du ju låta bli att elda upp.. då får ju stackarna inte nån tårta :mad:

hmm... ska du oxå äta tårtan eller e det bara te råttorna? ;)

Jag har ingen aning om vad man kan ha på såna tårtor :crazy: men sylt, grädde, marsvinsgodis och riven choklad räcker väl? sallad, gurka osv brukar ju oxå va uppskattat
 
Sv: Tårttips hit!

Men de kan väl äta bränd tårta då? :angel: :D

Närå, visst kan jag väl äta men jag kan lika gärna äta egen normal tårta :D

Helst vill jag köra på sånt där extra smarrigt, gärna kladdiga grejer, och i 1-2 lager till :angel: :D
 
Sv: Tårttips hit!

Ibland är det smart att kolla vad som finns i skafferiet :angel: *säger hon som sitter o vräker i sej chokladpudding o glass* :D
 
Sv: Tårttips hit!

Om man har nåt ja :D

Tur att det är så billigt, vi har ju redan mjölken hemma :angel: :D
 
Sv: Tårttips hit!

Så då kan man lika gärna köpa en sån där stor förpackning direkt och få ännu emr mycket :angel: :D

Undrar om råttorna kanske vill ha lite glass också :idea: :banana:
 

Liknande trådar

Relationer Ursäkta mig för det dunderlånga inlägget men känner att jag måste få skriva av mig lite, jag vet inte riktigt vad sjutton jag ska göra...
2
Svar
33
· Visningar
11 851
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Uppdateringstråd 29
  • Försäkring

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp