Bukefalos 28 år!

Tekna sadlar

Spyro192

Trådstartare
Ni som har Tekna sadlar, är ni nöjda med dom? Saken är att jag har hört inte från 1 utan flera att dessa sadlar blir skeva i bommen med tiden. Var det ett produktionsfel som har blivit tillrättat eller kan man råka ut för det även i dom nyare sadlarna? Jag har pratat med en återförsäljare åt Tekna och enl dom så var det bara med dom äldsta sadlarna som detta "fenomen" uppstod.

Om ni inte vill "prata" öppet om era sadlar så kan ni väl i såna fall PM:a mig.

Tacksam för svar
 
Jag har köpt mig en Tekna S-Line för en vecka sedan. Har hört att de kan gå i sönder vid koppjärnsbyte men vet inte då det inte behövts på min. Jag hade en Tekna A-Line innan som jag red i 5 månader. Upplevde inget konstigt med den men var som sagt bara 5 månader.
 

Liknande trådar

L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 178
Senast: LiviaFilippa
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 491
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
10 082
Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras...
2 3
Svar
47
· Visningar
8 341
Senast: dobbis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Flämtningar
  • Uppfödare som slutat svara

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp