Testar Bästa svar-funktionalitet

Jag provar lite ny funktionalitet.
Jag har lagt in möjligheten att välja ett inlägg i en tråd till Bästa svar.
Just nu finns möjligheten endast här på Om Bukefalos. För att det skall aktiveras måste man välja prefixet Fråga.

Jag har ändrat prefix till Fråga i en gammal tråd och har även markerat ett av svaren som Bästa svar, det krävs dock att minst tre användare anser att samma svar är bästa svar för att det skall synas.

Förhoppningsvis kommer det snart synas i den eller i en annan tråd här inne så ni bättre ser hur det fungerar.

Tanken med denna funktionalitet att den i första hand skall avändas på trådar med en fråga som hyffsat enkelt kan besvaras.

Än så länge vet jag inte om jag kommer lägga in detta på andra ställen på forumet och i så fall var.
Kom gärna med synpunkter och åsikter.
 
Ett av inläggen i den tråden (mitt inlägg :angel:) går det ju inte klicka Bästa svar på, eller är det för att det är jag själv som skrivit det? :idea:
 
Jag provar lite ny funktionalitet.
Jag har lagt in möjligheten att välja ett inlägg i en tråd till Bästa svar.
Just nu finns möjligheten endast här på Om Bukefalos. För att det skall aktiveras måste man välja prefixet Fråga.

Jag har ändrat prefix till Fråga i en gammal tråd och har även markerat ett av svaren som Bästa svar, det krävs dock att minst tre användare anser att samma svar är bästa svar för att det skall synas.

Förhoppningsvis kommer det snart synas i den eller i en annan tråd här inne så ni bättre ser hur det fungerar.

Tanken med denna funktionalitet att den i första hand skall avändas på trådar med en fråga som hyffsat enkelt kan besvaras.

Än så länge vet jag inte om jag kommer lägga in detta på andra ställen på forumet och i så fall var.
Kom gärna med synpunkter och åsikter.

Om trådskaparen själv kan välja att aktivera funktionen i en tråd så kan den väl egentligen finnas på hela forumet? Skriver man en tråd som är ute efter ett faktiskt svar (till skillnad från en diskussion) så vet man väl om det när man skapar tråden, tänker jag mig. Frågor som "vad kostar x", "kan någon hjälpa mig med y", "hjälp, matte!" kan nog egentligen dyka upp i vilka forumområden som helst, och är det så att man aktivt måste välja att göra tråden till en bästa svar-tråd så stör det väl inte att möjligheten finns där överallt?
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 268
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok Istället för att kapa trådar på hund, dessutom kommer den här nog faktiskt egentligen inte handla så mycket om hund. En sak jag har...
Svar
15
· Visningar
1 100
Senast: Mkb
·
Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 438
Senast: Nahar
·
  • Löst
Bukefalos Jag testar lite ny funktionalitet. Just nu är det enbart jag som kan skapa en frågetråd som denna. Tanken är att om det verkar vettigt...
Svar
19
· Visningar
1 146
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Trixtråden
  • Akvarietråden IV
  • Försäkring - igen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp