Textil tryck

Status
Stängd för vidare inlägg.

Fillifjonkan

Trådstartare
Jag har fått ett par gamla bodysar som är lite gamla och tråkiga och vill nu piffa upp dem åt min lille pojke. Min tanke är att använda textil färg och måla/skriva något på dem. Har ni några förslag på bilder (gärna länkar)? Vill gärna ha bilder då jag inte är så speciellt konstnärlig.
 
Sv: Textil tryck

Brodera på dem. Finns stramalj att köpa (styvt rutnät som man syr fast först - eller tejpar) syr korsstygn eller annat med rutnätet som stöd. Sen blöter man stramaljen och drar loss den tråd för tråd...busenkelt och jag tyckte det blev snyggt.
Fast det var ju egentligen inte nåt tips på motiv att måla... :o
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag vet inte om detta är rätt tråd, om inlägget ska vara i sommartråden-22 eller om det ska vara en egen tråd. Det får moderator avgöra...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 013
Senast: Badger
·
Fritid Dottern tycker om målarböcker, och har kommit fram till att hon trivs bäst med tuschpennor. Just nu ritar hon mest med pennor som är...
Svar
16
· Visningar
1 394
Senast: monster1
·
Kläder & Bli fin Jag är på jakt efter en större handväska. Har flera små men har tröttnat på att antingen ha ryggsäck till jobbet eller liten handväska...
Svar
19
· Visningar
1 274
Senast: Mirre
·
Samhälle Jag provade testet Odd One Out, länk nedan, där man ska identifiera vilken av fyra bilder som är AI genererad. Tydligen är jag inte...
2
Svar
26
· Visningar
2 465
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp