Bukefalos 28 år!

Tillverkare av klätterträd?

K

KESO

Är det någon som vet vad tillverkaren heter som gör klätterträden till katterna?
 
Nähä, dom var visst "bara" grossister. Då vet jag inte, dom har massor av olika modeller på sin hemsida iaf, men som sagt, jag har sett träd som inte finns med där så minst 1 till finns.
 
Jag tycker bäst om tillverkaren som gör bland annatdet här .Tror de heter kattens No 1 eller något sådant. Rejälare än träden gibbon säljer, och man kan byta bara delen som är utsliten på trädet istället för att köpa helt nytt. Dock är de lite dyrare än andra.
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har en katt på cirka 8-9 år. Hon har de senaste 7 åren gått som hon velat på en gård, men har senaste åren tillbringat mest tid...
Svar
15
· Visningar
1 792
Senast: Bexzor
·
Katthälsa Jag och min sambo är totalt nybörjare på katt och fick hem en liten neva masquerade för några veckor sedan. Vi köpte samma mat som...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
7 838
Senast: MJLee
·
Utrustning Vad är det för tillverkare på sadeln jag köpt ? Upplever den som äldre. Gjord i Argentina.
Svar
1
· Visningar
431
Senast: Dimmoln
·
  • Artikel
Hästnyheter Stora mängder narkotika tillverkades i ett stall och hus på landsbygden i södra Sverige. Ligan trodde sig verka i det dolda – men...
Svar
0
· Visningar
256
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp