Tips av bra praktikplatser i England?

S

silverwings

hejsan :)
Jag går en utbildning med inr. på häst och nu är det så att vi snart ska ge oss ut på en 60 dagars praktik över sommaren. Jag skulle helst av allt vilja fara till England men jag har haft stora problem med att hitta någonstans att vara. Jag skulle uppskatta om du hade några bra tips om var det finns bra stall att kunna praktisera på i England. Det behöver inte finnas några svensk språkiga personer där. Jag bemästrar engelska rätt så bra iaf så mycket att jag kan förstå och prata utan problem.
snälla hjälp mig jag skulle uppskatta det otroligt mycket :D

Jag vill helst ha en praktikplats på ett stuteri eller ett träningstall. helst ingen Ridskola men om du vet om något fint och bra ställe så säg ändå till.
Tack på förhand :bow:
mvh Johanna
 
Sv: Tips av bra praktikplatser i England?

Jag åkte till Irland ett år efter studenten och där kryllar det av hästar! :D
 
Sv: Tips av bra praktikplatser i England?

Om du kan så köp Horse & Hound, det är den engelska motsvarigheten till Ridsport. Där finns många annonser, du kanske hittar något där.

Sök efter stall på Internet och ring och fråga. Kan ju inte få mer än ett nej.
 

Liknande trådar

J
Träning Hejsan! :) Jag tänkte kolla med er människor som är kunniga inom Unghäst ridning! Jag har en egen häst som jag rider normalt...
Svar
2
· Visningar
1 172
Senast: johannaz
·
B
  • Låst
Ridning Har nu ägnat ett flertal kvällar framför skärmen för att hitta dvder och dyl som kan vara till nytta när man tränar akademiskt. Söker...
Svar
1
· Visningar
855
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp