Tips på konsekvens

vinkelina

Trådstartare
Skall hålla i en möhippa nu till helgen. Och på min lott har det fallit att hitta på olika "konsekvens" till en sorts sanning och konsekvens. Vi kommer köra det som ett sådan spel att man drar en lapp och får en fråga, tex berätta om ditt första ligg. Vill man inte svara på frågan får man ta en konsekvenslapp i stället.

Men står helt still i huvudet. Har typ hålla tal på bröllopet, livesänd på Instagram i 10 min, låt personen till vänster ta en bild på sig och lägga upp den i ditt flöde mm. Men har ni några andra tips. Både snällt och mindre snällt. (och jo, vi kommer inte tvinga någon att genomföra)
 

Liknande trådar

Småbarn Jag är desperat efter sätt att få i vår treåring penicillin. Lång historia kort; vår dotter har haft sår i näsan senaste 8 veckorna. Vi...
Svar
19
· Visningar
1 578
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 236
Senast: Migo
·
Hundhälsa Hej jag undrar om det är någon annan som gett librela till hund för smärta och vad ni valt att istället ge nu när librela är...
Svar
12
· Visningar
10 385
Senast: Fruentimber
·
Hundträning Hej, det är såå jobbigt att gå promenader med vår 14-månders retriever och har egentligen alltid vart. Mycket flat i honom. Ja vi har...
Svar
19
· Visningar
5 146
Senast: Tuggben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Hage
  • När fan slutar jag ramla av?

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp