tips på present!

Status
Stängd för vidare inlägg.

PrittePuff

Trådstartare
mottagets tacksamt!
jag har blivit faster! :) :love: igen!
nu är det en liten pojk! stora syran till pojken är ett och ett halv år.
föräldrarna är 23 år!

vad ska man köpa till dom? en liten billig present...
ska man köpa till hela familjen eller bara till barnet? eller vad ska jag göra...
förra gången var jag inte så förberädd och alla andra gav mycket bättre presenter än jag... nu vill jag ge bort något som verkligen uppskattas! så hjälp mig med bra tips! *pliiis*
 
Sv: tips på present!

Jag köpte en mobil till min kusin som föddes nu i somras. Den var riktigt uppskattad eftersom ingen annan hade kommit med den iden. Det var en med 3 stycken elefanter i klara färger, en gul en blå och en grön. De skulle hänga den över skötbordet.
 
Sv: tips på present!

Köp något litet klädesplagg, tex en blå body och glöm för all del inte att köpa något till storsyster! En burk med såpbubblor duger men just att hon oxå får en present och inte enbart "nykomlingen"...
 
Sv: tips på present!

tack för förslagen!
okej, nåt till tindra me... men funkar verkligen såpbubblor till ett barn på bara 1, 5 år...?
 
Sv: tips på present!

Jo mamma och pappa kan blåsa bubblor och Tindra kan titta på.
 
Sv: tips på present!

Håller med om att man kanske inte borde glömma det äldsta barnet. Även om hon säkert är för liten för att ta konkuransen allt för allvarligt.

Gå in i en leksaksaffär och kika efter ngt litet. Kanske ngt som hon kan underhålla sig med, eller få lite uppmärksamhet av. Ex ett armband, som hon får visa för de vuxna och vara lite i centrum.

Den lilla uppskattar kanske inte presenter på samma sätt, men jag tycker att en nalle kan vara super. Annars finns det ju tusen saker som föräldrarna skull kunna behöva. Vill man vara dyr så kan man köpa en barnvakt, brukar vara mkt uppskattat. Men det kostar ju som sagt en del. Annars är ju bodys roligt att köpa, inte så dyrt och mkt välbehövt - barnet växer fort och kommer behöva köpas nya kläder till. Eller en bra flaska, kanske en söt pläd, etc etc. Gå in i en butik och kika på något som du fastnar för. Det ska ju vara roligt för dig att ge bort det sen. :)

Skriv gärna och berätta vad du valde, *alltid roligt med nya ideer* :D
 
Sv: tips på present!

Jag köpte en jättefin plansch på Nationalmuseum med Blåsippan-ute-i-backarna-står (Bescow). Köpte även ram på IKEA men det kan man ju skippa om man tycker det blir för dyrt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn En vän ska få barn i år, och jag vill köpa något annat än kläder. Tänker på någon fin sago bok samling tex böckerna från disneyklubben...
2
Svar
38
· Visningar
2 059
Senast: Pratsch
·
Relationer Min syster har fyllt 50 och ska ha fest i helgen, så deadline för en riktigt uppskattad present närmar sig. :nailbiting: Är urusel på...
2
Svar
27
· Visningar
2 203
Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
3 937
Senast: kolblakkur
·
Fritid Pojkvännen fyller snart år och jag tänkte köpa ett par nya gummistövlar i present till honom, dom gamla han har är 10+ år och har...
Svar
2
· Visningar
609
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp