Bukefalos 28 år!

Tränat, mig själv

Status
Stängd för vidare inlägg.
Måste säga att jag har varit duktig och lunchträning tre gånger i veckan men vid jul och nyår så har det inte varit en enda gång. På det har inte lunchträningarna kommit igång så jag har inte kommit iväg. Men idag, nu ska jag! Så när jag ändå tvingade iväg ungen på badmintonträningen vilket innebär att jag måste köra in till stan igen, så passade jag på att tvinga mig själv att träna. Det blev crosstrainern i en halvtimma. Hade fel väska så det var inga hörlurar inpackade. Fick alltså träna utan dunka dunka och höra min egen förfärliga andning. Tur jag är envis. Sedan tre minuter roddmaskin på det. Jag har ont i högra nacken/axeln och det kändes direkt på crosstrainern. Min kiropraktor har sagt att roddmaskinen är bra träning för att motverka spänningen, så jag försöker alltid lägga in några minuter på slutet.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 566
Senast: Calmiche
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Även om livet är lite brokigt för tillfället så känns det faktiskt på ett sätt som att jag har börjat hamna i en allt större balans...
Svar
0
· Visningar
1 210
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
1 849
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Efter att ha varit extremt stilla under ett par månader, och med tanke på att jag kommer att köra en motionsplan under våren, så var jag...
Svar
0
· Visningar
656
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp