Bukefalos 28 år!

Transportskydd!!

T

tek

Starka och relativt billiga transportskydd, vad kan ni rekommendera??
Börje´s i mocka Hööks i läder?? Något annat.
Riktigt starka skall de vara! :confused:
 
De allra bästa har jag Hört ska vara Mark Todds transportskydd, men de ligger runt en tusenlapp i inköp.
Annars finns det billigare kopior, kanske kan vara intressant? Shires är iallafall hyfsat stabila och borde inte gå sönder i första taget.
 
jag har höga bukas skydd, finns att köpa på börjes. dem är super bra :bump:
 
De starkaste jag nånsin träffat på är de med läder på utsidan och filt på insidan.
 
jag har köpt ett par från Willab, event. hög modell, verkar helt okej.
 
Ja, de klassiska i läder och filt är starka, men så låga bara...

Är nöjd med de svarta från Hööks kring 400 kr, inte en skråma efter två-tre år. Men ska nu skaffa de blåa från Hööks, för 650, för första gången ser jag transportskydd i COB!! :eek: :idea:
 
Om din häst nu är så vild som den verkar, är det lika bra att köpa t.ex. Mark Todds skydd.
Kostar - ja, men hästen lär nog hoppa hel ur transporten :smirk:

Minns inte vilken sida dessa finns på, håller på att kolla igenom litegrann...
 
Får nog åxå säga Mark Todd ..kostar ifs en penga,men dom är av tåligt material
 
har ett par bucas.. men de går bara sönder på en gång iaf för min ponny även om han är väldigt stillsam och inte trampar sig men karborrarna går sönder.

har mark todd också. dom är jätte bra. ända är att en kompis satte på bakskydden för löst så när vi kommit fram var det ett hålrätt igenom men inte en skroma på ponnyn:)
 
Kan inte hålla med om Bucasskydden.Mina äldsta är 15år och fortfarnde hela trots att de är mkt använda.
 

Liknande trådar

Utrustning Det är fuktigt i sadelkammaren och det finns bara en liten avfuktare som inte riktigt räcker till. Läder som inte används så ofta börjar...
2
Svar
30
· Visningar
1 978
Senast: Blyger
·
Utrustning Nu i UF tider så kollar jag och några vänner runt med idéen att börja tillverka framförallt läderprodukter och vi är intresserade av vad...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 588
Senast: Acer
·
Utrustning Jag behöver tips på säkerhetsvästar som passar till långa smala, men "kurviga" tonårstjejer. Dottern har nu provat i stort sett alla...
Svar
1
· Visningar
506
Senast: MimmiNO
·
Utrustning Blir galen! Min gamla pannlampa gav upp efter många års trogen tjänst och jag tänkte passa på att försöka hitta en som funkar bättre för...
2
Svar
29
· Visningar
1 968
Senast: Snubbelfot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Ridskoleryttare
  • Köpa ponny med pålagringar SI-led?
  • WE-tråden

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp