Bukefalos 28 år!

travare, små NHövningar att börja med

Sv: travare, små NHövningar att börja med

håller med om att NH "eller vad man nu väljer att kalla det" är ett sätt att leva med hästar, ett sätt att tänka på och något att förhålla sig till. Jag tycker ändå att NH kan förknippas med enklare övningar men inte måste det :idea:

:bow:


Visst gör jag övningar :) men vi kan ju enas om att det inte egentligen handlar om det ;)
Var på plan idag och gjorde endel små grejer, innan ridningen, men samtidigt gör jag många av dessa saker utan att tänka bara jag hämtar honom från hagen, gör i ordning honom i stallet.
 

Liknande trådar

Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
3 638
Senast: Fiorano
·
L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 374
Senast: LiviaFilippa
·
Ridning Jag är rädd varje gång jag rider min häst. Sitter hela tiden med en känsla av att han kommer att bocka och sticka iväg. Ska dra...
Svar
8
· Visningar
3 237
Senast: AbCdE
·
Träning Behöver tips på övningar för att få lite mer tryck och schwung i traven! Rider och utbildar en ridtravare som kommit en bra bit in i...
Svar
1
· Visningar
921
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp