Bukefalos 28 år!

O

Orzon

Min hund ser en del på tv. Och hon gillar vissa program mer än andra.
Mest av allt gillar hon naturprogram och program med barnröster.
Vad ser din vovve på?
 
Sv: Tv vanor

Hon har inte sett så mycket på tv då hon bara är 4 månader än.....men barnprogram brukar intressera henne.
Och hon blev skraj när ett lejon tittade på henne genom rutan, började skälla och morra....
Pilen man rör på datorn är också intressant när man ligger i mattes knä!
 
Sv: Tv vanor

Julie fullkomligt älskar sin egen film. Den där vi har filmat henne på utställning. Framför den sitter hon som klistrad. Och så vickar hon lite på huvudet då och då och lägger in något litet voff där hon tycker att det passar.
Men något annat har jag aldrig märkt att hon tycker om på TV. Den hunden är lika självupptagen som sin matte. :D
 
Sv: Tv vanor

Min hund förstår sig inte på tv alls..han reagerar inte ens om en hund skäller på tvn...
 
Sv: Tv vanor

Hon gillar hundar på TV. Men favoritprogrammet är "jakt" på TV4+. Då sitter hon som klistrad och går gärna fram till TVn flera gånger för att kontrollera att fågldar, rådjur och annat verkligen inte går att ta... :D
 
Sv: Tv vanor

Mest förtjust är våran "Turre" i Motorjournalen och andra bil/båt/MC program. Han och husse sitter och tittar lika intresserat... :smirk:
Han kan slänga en blick på naturprogrammen, men är ganska ointresserad i slutänden :p
 
Sv: Tv vanor

Min hund intresserar sig inte för tv överhuvudtaget. Han lägger sig för att sova om vi går in i tv-rummet.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Lite frågor om ensamhetsträning/upplägg :) Jag tänkte hur många timmar din hund i snitt är ensam på en vecka? Är den ensam eller med...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
6 119
Senast: Nepenthe
·
Kultur Nu börjar äntligen årets Så mycket bättre! Här kan vi diskutera avsnitten! Själv tjuvkikar jag på kvällens avsnitt nu men vi kan väl...
2
Svar
21
· Visningar
1 521
Senast: zaching
·
Hundhälsa Min vovve Strider har ett sår vid ögat som kommer och går. Den här gången har det varit där i över en vecka utan att läka. Det brukar...
Svar
3
· Visningar
592
Senast: Kilauea
·
Hundavel & Ras Vilken hundras hade ni rekommenderat för räddningsarbete/personsök om ni fick välja? Några kriterier är: hunden måste gilla sökarbete...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
6 156
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Fästingmedel på innekatt
  • Magsjuk hund
  • Kastrera ja eller nej

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp