Universalmikrofiberdukar till ångmopp, finns det?

Riru

Trådstartare
Har googlat och googlat men kan inte hitta något vettigt. Har en ångmopp från philips där duken ska vara trekantig och jag kan inte hitta extradukar att köpa någonstans i butiker eller på nätet förutom på deras egna hemsida. Då kunde man ändå inte bara köpa dukarna utan det var nåt tillbehörsset..

Finns det dukar till ångmoppar att köpa i flerpack som inte är gjorda för ett speciellt märke och modell utan mer universalmodell, som kanske inte passar perfekt men som funkar?
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin En av mina avkommor har låååånga fötter. Det är så svårt att hitta skor som passar. De flesta verkar bara finnas upp till stl 45...
Svar
15
· Visningar
740
Senast: Tualma
·
Kropp & Själ Hjälp mig hitta fritids-/vandringsbyxor! Jag blir galen, så svårt att hitta några som passar. Jag har storlek 36 i vanliga jeans, har...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 327
Senast: HeddaVovven
·
Kropp & Själ Hade inte Filofaxs hemsida varit så galet dålig och långsam kanske jag fått lite mer klarhet i vad jag söker och om de matchar mina...
2
Svar
39
· Visningar
2 913
Kläder & Bli fin I stället för att kapa VGV-tråden ytterligare så får det här nu en egen tråd. Kanske är det fler än jag som just nu letar efter en...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
10 013
Senast: Voeux
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Trött och arg
  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Dejtingtråden del 37

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp