Bukefalos 28 år!

UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Status
Stängd för vidare inlägg.

LindgrenV

Trådstartare
Yäääääääääääääääääääääh!

Funderade på att döpa den till nummer 11, eftersom vi klantade oss där i mitten nånstans. Men har för mig att vi bestämde oss för att bara köra på i början av förra tråden. So here it is!

Dags att skriva :banana:
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Då skriver jag en liten krumelur för att "hitta" tillbaka :p
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Det är roligt att höra :) Faktum är att jobbet gör så himla mycket för mig, det är så makalöst roligt att faktiskt få jobba med nåt jag trivs med, få utmanas, fatta egna beslut och verkligen jobba efter eget huvud. Bolla idéer med kollegorna och lösa lite problem. Jag älskar det.


Härligt! Gud så himla kul att du verkligen kommit igång så bra! Och fy vad fint med fjällen :) Blir ni borta länge?

Jag är lite avis på dig som hittat rätt i jobbsvängen! Känner att det är dags för mig att bli lite vuxen och bestämma mig för vad jag ska bli när jag blir stor. :p

Ja, det är så himla kul! :D Vet inte riktigt hur länge vi stannar, vi åker på lördag och hemfärd blir ons-tors-fre där någonstans. :) Jag, Mini, mina systrar och min pappa. :) Får se om vi överlever, vi är lite för hetlevrade för att kunna vara tillsammans längre än några dagar, och nu är varken min mamma eller Pappas med som buffrar. :p Den som lever får se. ;)

On topic: Vad säger det om mig som person att det bara är reklam för Silly Socks på buke för mig idag? :p
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Och för att alla andra tydligen tappat bort sig ;)

Och så kom Mammas och förstörde :p
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Haha, nu är du väl ändå lite hetsig, fem minuter är väldigt lång tid för att lyckas klicka upp ÄU, och läsa alla rubriker... Iaf om vi tänker på vilka som hänger i OT-tråden. :angel: ;) :D
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

God kväll på er!

Nu är jag äntligen hemma.
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Jag ser det där bara som en pik till mitt slö internet
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Nu blir det nougatbulle framför veckans brott, fortfarande ensam:love:
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Förstår det, är så jäkla enerverande att bara ligga hemma. Med ditt jobb antar jag att du behöver vara rätt pigg i kroppen för att orka jobba också? Hur är tiderna förresten, börjar du väldigt tidigt?

Ja, det krävs ju viss energi och ork. :p Börjar inte ett dugg tidigt, först vid nio. ;)
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Zzz

Tror banne mig jag ska sova snart.

Känns inte som min hundträning var så givande ikväll.
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Jag är lite avis på dig som hittat rätt i jobbsvängen! Känner att det är dags för mig att bli lite vuxen och bestämma mig för vad jag ska bli när jag blir stor. :p

Ja, det är så himla kul! :D Vet inte riktigt hur länge vi stannar, vi åker på lördag och hemfärd blir ons-tors-fre där någonstans. :) Jag, Mini, mina systrar och min pappa. :) Får se om vi överlever, vi är lite för hetlevrade för att kunna vara tillsammans längre än några dagar, och nu är varken min mamma eller Pappas med som buffrar. :p Den som lever får se. ;)

On topic: Vad säger det om mig som person att det bara är reklam för Silly Socks på buke för mig idag? :p
Ja, jag har haft tur. Å andra sidan är branschen lite osäker och jag har ju mycket liten erfarenhet så jag sitter ju inte supersäkert. Men det är nåt jag vägrar oroa mig för såna här fina dagar :D
Äh, du tjänar ju bra med pengar så det är ju ingen ko på isen om du vill vänta lite med att "bli lite vuxen" ;)

Gud så roligt att åka med syrrorna! Men ja, det låter spännande! Jag ser fram emot en rapport :D

On topic: Att du är en mucho silly Mammas.
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Ja, det krävs ju viss energi och ork. :p Börjar inte ett dugg tidigt, först vid nio. ;)
mm som mitt gamla jobb, var man minsta sjuk var det en jävla plåga. främst pga arbetstiderna dock.

skönt! men när slutar du då? för visst jobbar du heltid?
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

KL

måste säga att jag älskar Maria Montazami och Mindy :D :love:
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

ORKAR INTE :rofl:

Inser att jag "bukar" för mycket. Smileysarna är inbitna i huvudet så upptäckte precis att jag skrivit : angel: på bloggen :o
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Ja, jag har haft tur. Å andra sidan är branschen lite osäker och jag har ju mycket liten erfarenhet så jag sitter ju inte supersäkert. Men det är nåt jag vägrar oroa mig för såna här fina dagar :D
Äh, du tjänar ju bra med pengar så det är ju ingen ko på isen om du vill vänta lite med att "bli lite vuxen" ;)

Gud så roligt att åka med syrrorna! Men ja, det låter spännande! Jag ser fram emot en rapport :D

On topic: Att du är en mucho silly Mammas.

Fast jag är avundsjuk på det där drivet jag ser att du har, och just nu har du ett bra jobb, om det skiter sig kanske du får göra något annat men du vet iallafall vad du vill! Och jag vill bara vara där, där jag vet! :D Nej, ingen panik så. :D

Ja, det ska bli jätteroligt! :) Hoppas jag. ;)

Haha, Silly Mammas var ingen nyhet direkt va? :cool: ;)
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

*kl*

Awhi. Stolt o glad tjej! Fick förtroendet att rida en privathäst idag och den har jag alltid tyckt verkade svår och explosiv.
Men jag vågade och de gick bra, jag satt kvar o hästen va snäll :love:
 
Sv: UNIVERSUMS BÄSTA OT-TRÅD! Där allt Off-Topic är On-Topic! nr 12

Äh, det visar bara att du använder en lagom dos buke om dagen!

kl
Alltså, jag försöker räkna ut hur mycket en bil drar. Om den drar 0.64 per mil, gångrar jag då 0.64 med bränslepriset? Eller gångrar jag 1.64 med bensinpriset? Kommer inte ens ihåg de mest grundläggande reglerna i matte:p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter "There once was a man who lived a life so strange, it had to be true. Only he could see what no one else can—the darkness inside... the...
56 57 58
Svar
1 159
· Visningar
33 830
Senast: Paddington
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Häst
  • Elitloppet – en gång om året!
  • Häst med eksem

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp