Bukefalos 28 år!

Uppdatering

Status
Stängd för vidare inlägg.
E

Eina

Ja, då sitter man här, med blödningar, som skulle kunna vara mens, men allt har varit så annorlunda denna gången, får ALLTID mens i tid i vanliga fall, den skulle kommit i lördags, och den kom först idag, tisdag...:(

Är det fler här som haft blödningar, men ändå varit gravida? :confused:

Ringde barnmorska för råd, de sa för att vara säker skulle jag göra gravtest på lördag, en veckan efter beräknad mens. Så jag väntar tills dess, och återkommer. Skriv gärna Era historier om samma tid! ;) Behöver ngt att tänka på tills lördag :angel: :D
 
Sv: Uppdatering

kan ju vara mens, tidigt missfall eller så är det bara en blödning fastän du är gravid... tycker du ska testa dig nu (det hade då jag gjort) ;) jag har *peppar peppar* inte blött en droppe sedan sista mensen men vet de som småblött till och från hela graviditeten....
 
Sv: Uppdatering

Ja, det är nog så att jag inte är gravid denna gången.

Jag återkommer om jag skulle få reda på ngt mer

Puss o kram! :banana:
 
Sv: Uppdatering

Jag har haft "mens" i början av min graviditet. Trodde då att jag inte var gravid men sen fyra veckor senare så kom inte mensen som den skulle. Gjorde då ett test som visade att jag var i vecka 6. Alltså var jag gravid när jag trodde att jag hade mens.
 
Sv: Uppdatering

Ok, vi får se...

Har ganska mkt mens nu, men den har inte betett sig som vanligt, så jag väntar till nästa period, så vet vi säkert!

:idea:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 917
Senast: Lhas
·
Småbarn Vi fick förra veckan veta att minstingen ska utredas för autism/hjärnskada osv. Veckan efter väljer sambon att dumpa mig, storasyskonet...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
29 867
Senast: Elendil
·
  • Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
883
Gravid - 1år Fy tusan vad det tar emot att skriva detta men jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag känner inte igen mig själv sen jag blev gravid...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 399
Senast: Bapelsin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • När den sista dagen kommer ...
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

  • Åkerfräken
  • Dressyrsnack 17
  • Hingstar som dött, 2024.

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp