Bukefalos 28 år!

Upphörd verksamhet.

Enkel matematik är att räkna ut vad som är inbetald för tjänst. 30 % av den summan ska gå till SKV. Sedan ska det på hela betalas 31,42 % arbetsgivaravgift (alltså på summan inkl skatt).

Priset gick alltså upp med mer än 50 %.
 
Fast det där är inte att lita på folk, det är faktiskt bara att inte bry sig tillräckligt.
Tja, eller så är det en som är van att folk står vid sitt ord. Men nu har det blivit väl surt så nu ska det redas ut ordentligt, både det ena och det andra. Det är mycket det här personen sagt som denne har fått revidera och inse att det är andra tider och andra sanningar nu, på gott och ont.
 
Enkel matematik är att räkna ut vad som är inbetald för tjänst. 30 % av den summan ska gå till SKV. Sedan ska det på hela betalas 31,42 % arbetsgivaravgift (alltså på summan inkl skatt).

Priset gick alltså upp med mer än 50 %.
Tack för svaren, jag ska vidarebefodra det hela så får vi se vad som händer. Jag är 100% övertygad om att SKV inte har fått in något alls utan det har gått rätt ner i fickorna. Frågan är om det är värt att sätta dit personen för svartjobb eller inte, det är väldigt mycket smutskastning, falska anmälan mm så jag skulle nästan tro att det kan få kosta bara det går att sätta dit denne. :banghead:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Ett nybyggt stall och en ny verksamhet står framför ryttaren Douglas Lindelöw. Men först ska han rida i Scandinavium. – Erbjudandet kom...
Svar
0
· Visningar
438
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Amanda Haglund har uppfyllt sin barndomsdröm, att äga och driva en ridskola. Haglunds ponnycenter fokuserar på hästens välfärd och...
Svar
0
· Visningar
205
Senast: Gunnar
·
Samhälle Spinoff på tråden om att det kan bli krig i Sverige. Kanske en luddigt ställd fråga, men... Hur lever man, rent praktiskt, i ett land i...
Svar
11
· Visningar
1 093
Senast: Mineur
·
  • Artikel
Hästnyheter Enskede ridskola kan bli tvungna att pausa verksamheten. Politikerna i stadsbyggnadsnämnden har beslutat att det ska byggas höghus...
Svar
0
· Visningar
116
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp