Bukefalos 28 år!

Utfodring av katt

Lollis

Trådstartare
Enkelt, hva utfodrar du din(e) katt(er) med og hvilke katter er det ?

Mine spiser :)

Zarah; 2,5 årig Birma, kastrert tjei: RC sterilized OG RC Hair and skin

Lucy; 3 mnd 'tiger', kille: RC Kitten (og garantert noe sterilized og hair and skin... Matdjur)
 
Sv: Utfodring av katt

Mina går på fri tillgång RC Fit32 och 2 ggr/dag (ibland 3) får Yoga Mjau anka i sås och Lillan får Mjau lanpate på oxkött.
 
Sv: Utfodring av katt

Mina får mjau blötmat, kalkon på burk morgon och kväll, sen har dom mjau kycklingkalas framme men mer som godis än faktisk mat.
 
Sv: Utfodring av katt

Jag har fyra bonnkatter som är hittekatter. Två är fem år och två är ett år gamla.
De äter mest blötmat som de har fri tillgång till. Mjau i burk och tetra, Bozita i sås och gelé. Whiskas i sås. På kvällen får de en liten mängd Eukanuba-torrisar. De små får oxå emellanåt rå mat som hjärta, Bravo Ox, broskben.
 
Sv: Utfodring av katt

min sibiriska kattunge (4månader gammal)
får torrfoder, (james wellbeloved, kitten duck&rice)
hon älskar det, och det är ett jätte bra foder till långhåriga katter, även korthåriga;)
dock så kostar det 279kr för 2kg men tycker att min lilla misse är värd det, sen får hon mjukmat på helgerna.
 
Sv: Utfodring av katt

sorry för dubbelinlägg ^^ men lägger upp en bild på påsen om det är nåt intressant :)

00006854.jpg
 
Sv: Utfodring av katt

Mina äter för tillfället Bozita-tetror eftersom jag kom över det billigt. Annars äter de Mjaus burkar. De får också Mjaus torrisar som alltid står framme, men de brukar inte äta så mycket av dem.

Två kastrerade husisar. En hane och en hona.
 
Sv: Utfodring av katt

köp inte kattmat från nestle!
dom tar nån sorts bambufett från bambun och det är därför pandorna håller på att dö ut för att nestle snor bambufettet. :/
 
Senast ändrad:
Sv: Utfodring av katt

Mina katter äter Eukanuba torrisar eller Orijen torrisar. Ibland blir det fest och då fr de sill i sås.
Varje gång som vi lagar kött/färs så får kissarna sin beskärda del.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Barmarksdrag/canicross
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp