Bukefalos 28 år!

Vad är det för insekt?

Lupino

Trådstartare
Idag såg jag en insekt hos hästarna jag aldrig sett förut. Den såg ut som ett bi (lite lurvig och ungefär samma färg och storlek, möjligen lite tjockare) men rumpan var liksom inböjd. Den var rätt frenetisk att sätta sig på hästarna och när man jagade bort den kom den direkt tillbaka och även mot oss människor.

Någon som vet vad det kan ha varit?
 
Idag såg jag en insekt hos hästarna jag aldrig sett förut. Den såg ut som ett bi (lite lurvig och ungefär samma färg och storlek, möjligen lite tjockare) men rumpan var liksom inböjd. Den var rätt frenetisk att sätta sig på hästarna och när man jagade bort den kom den direkt tillbaka och även mot oss människor.

Någon som vet vad det kan ha varit?
Låter som Styngfluga!
 

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 438
Senast: LiviaFilippa
·
Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 622
Senast: Roheryn
·
  • Artikel
Dagbok Idag har jag hunnit med mycket ;) Ponnyn har ridits. åkte till ridhuset då ridbanan är stelfrusen och hoppade lite, hon var lite spänd...
Svar
0
· Visningar
363
Senast: Coras star
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
4 331
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Fästingmedel på innekatt
  • Magsjuk hund
  • Kastrera ja eller nej

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp