vad är det för något?!

horselove

Trådstartare
om ni går in på eran (eller nån annans, vem som helst) profil så står det ett ord där.. och jag har INGEN aning om var det är för något! :confused: skulle någon kunna vara så snäll och förklara för mig vad det betyder?

ordet är; Referrals :crazy: :confused:
 
Sv: vad är det för något?!

Inte en aning :p. Jag kan spinna vidare och fråga hur sjutton man kommer in på sin sida utan att gå vidare från trådar man skrivit i eller söka på medlemmar? :confused: :)
 
Sv: vad är det för något?!

det hela finns redan svarat på under om bukefalos, där denna tråd borde ha platserats.
det är hur många personer du tipsat om den här sidan eller något. Kan inte komma på något rba svenskt ord som man kan använda istället :crazy:
 
Sv: vad är det för något?!

ojdå, blev så nyfiken när jag såg ordet så jag skyndade mig hit för att fråga.. förlåt, moderatorerna! men tack för ditt svar saxen!
 
Sv: vad är det för något?!

Kissing Spine skrev:
Inte en aning :p. Jag kan spinna vidare och fråga hur sjutton man kommer in på sin sida utan att gå vidare från trådar man skrivit i eller söka på medlemmar? :confused: :)
Snabblänkar -> min profil (alldeles under prenumerationer)
 
Sv: vad är det för något?!

Jag har en sån! Min sambo refererade till mig när han reggade sig, att jag tipsat honom om sidan. Så nu står det Referrals: 1 på mig.
 

Liknande trådar

L
BPH
Hundträning Jag undrar om nån här har gjort BPH med sin hund om ni vill skriva lite om det? Alltså jag har själv klart kollat på endel filmer om hur...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 098
Senast: Dentaku
·
IT & mobiler Jag har en fråga angående Facebook. Jag har få vänner där samt få grupper alltså ett litet flöde. Men från vissa vänner ser jag alltid...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
2 335
Senast: mars
·
L
  • Artikel
Dagbok Först innan jag skriver dethär så vill jag BE att ni kan ha respekt för att det är jobbiga saker. Jag VILL skriva om det och jag VILL...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
8 306
Senast: LiviaFilippa
·
  • Artikel
Dagbok När jag gjorde recap av mitt kärleksliv här i dagboken för ett tag sen utelämnade jag såklart en massa personer som av en eller annan...
Svar
0
· Visningar
395
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • HusdjursGPS
  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp