Vad är den värsta domarkommentaren ni fått?

På en av dressyrtävlingarna på min 5 åring så var han "något" laddad och tyckte livet var asroligt. Vi "dansade" igenom lb:2 med bocksprång, galoppombyten, piaff och däremellan fullt ös medvetslös... På sista uppridningen i trav höll han sig i skinnet och i rätt gångart (och tempo). Fick som kommentar "häst under kontroll!" Och en stor smiley.
 
Min värsta "domarkommentar" var i en LA, eller rättare sagt var det brist på kommentarer. 6:or rakt igenom utan en enda kommentar:( i slutet ngt om lycka till. Jahapp, den feedbacken gav mkt...
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 690
Avel Ser ofta i annonser för ston att hon är en bra mamma, om hon fått föl. Vad betyder det egentligen? Hur är man en bra mamma-häst? Hur är...
Svar
8
· Visningar
1 348
Senast: Habina
·
Småbarn Jag har en dotter som är snart 6 år (början av sommaren) som är väldigt känslig. Det var, och är, även jag. Så jag kan känna igen mig i...
Svar
7
· Visningar
903
Senast: Praefatio
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 354

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp