Vad funkar bäst med hästar – att vara försiktigt tålmodig eller att ”säga till”?

Hej! Jag som amatör och endast förälder till ett ridande barn (även om jag mer än gärna är delaktig och hjälper till så mycket jag kan – och gärna lär mig så mycket som möjligt då jag tycker mycket om hästar) vet inte mycket om hästvärlden, utöver att jag har varit med släkt och vänner i stallet förr om åren. Så jag tar hjälp av kunniga omkring mig, böcker och videor.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! I början av det här året fick jag ta bort min gamla ponny som jag haft i 13 år, sedan jag var 14. Redan efter en vecka var jag...
Svar
10
· Visningar
1 468
Senast: Fiorano
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 721
Senast: lundsbo
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 496
Senast: fejko
·
L
  • Artikel
Dagbok Varning att dethär är om känsliga saker så kanske är jobbigt för endel att läsa om. Men jag vill bara berätta om det men jag vet inte...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 831
Senast: Motacilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp