Vad gör ni för att muntra upp er partner?

Allt beror på vad din sambo uppskattar.

Tex igår så pratade jag med min sambo när han var på jobbet, han berättade att pengarna på kontantkortet var slut så efter samtalet fyllde jag på hans mobil. Just för att han ska kunna ringa om det händer något som tex en olycka osv. Eller som när jag vid fåtal tillfällen tar hans bil istället så brukar jag tanka fullt. Såna små gester i vardagen uppskattar min sambo.

Sånt gillar jag också! Jag går ofta igång på en massa ideer och vill sitta uppe hela nätterna och planera och pyssla och göra mindmaps. Så en gång när jag var igång med nåt så hade min sambo köpt anteckningsblock och pennor till mig när jag kom hem från jobbet. Underbara karl :love:
 
Jag skulle nog vilja göra nåt inte i första hand för att muntra upp honom utan för att markera att det är något viktigt och bra som hänt. Jag hade nog bokat ett restaurangbesök.
 
När jag muntrar upp min gubbe så fixar jag en middag han är glad för, och köper hans favoritgodis. Mer än så behövs inte. Någon gång har jag överraskat med att vi ska till Liseberg. Han älskar karuseller, och samtidigt som vi är i Gbg så passar vi på att besöka våran favoritrestaurang och tar en timma på Ikea. Brukar köra hela rubbet på samma dag, ibland kör vi ge-kås och outleten i Kungsbacka med :p
 
Jag skulle nog vilja göra nåt inte i första hand för att muntra upp honom utan för att markera att det är något viktigt och bra som hänt. Jag hade nog bokat ett restaurangbesök.

Bra poäng! Det tycker jag absolut att jag ska göra. Vi har en favvo-restaurang som vi inte varit på på över ett år nu :) Får dock bli en annan dag än just ikväll, sånna här besök brukar suga musten ur honom.
 
Bra poäng! Det tycker jag absolut att jag ska göra. Vi har en faovvo-restaurang som vi inte varit på på över ett år nu :) Får dock bli en annan dag än just ikväll, sånna här besök brukar suga musten ur honom.

Jo, det förstår man ju men som du var inne på, take out från någon restaurang ni gillar? Om ni äter det är ju sushi klockrent att ta med hem. Sedan en smarrig efterrätt och film! :D
 
Jag brukar göra en god middag, leta fram en bra film och kanske köpa någon god choklad/glass osv när min sambo haft tex en dålig dag på jobbet, nu när det är sommar så är det inte ovanligt att vi avslutar kvällen med en mysig promenad :up:
Men det allra första han får när han kommer hem är en lång kram och jag berättar hur mycket jag tycker om honom :love:
 
Jo, det förstår man ju men som du var inne på, take out från någon restaurang ni gillar? Om ni äter det är ju sushi klockrent att ta med hem. Sedan en smarrig efterrätt och film! :D

Oh, kom på en efterrätt vi åt i Norge när jag och partnern var där och jobbade (han fyllde år). Jag hade köpt Irish Cream-glass och han en flaska Southern Comfort. Det var FANTASTISKT gott att hälla likören över glassen :d Det gäller givetvis att man gillar den typen av smaker.
 

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 310
Senast: alazzi
·
Hästvård Jag har ett sex år gammalt sto, importerad från Lettland som unghäst och i min ägo sedan hon var drygt 3,5 år gammal. Den här sommaren...
Svar
10
· Visningar
2 977
Senast: mackan
·
Övr. Barn Nytt "hemligt" nick... Är en relativt flitig användare här på buke men nu behöver jag "gömma mig" lite och samtidigt snurrar 10 000...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
18 743
Hundhälsa Jag behöver råd, och eftersom jag inte har någon annan att rådfråga, vänder jag tillbaka till min ungdoms forum ... Det här blinr långt...
Svar
6
· Visningar
2 093

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp