Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXCVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
En annan skippade också ESC till förmån för en trevlig tur med grannen och hennes fina shettis 😍
1000009662.jpg
 
intagit mina kvällspiller och funderar på att gå och lägga mig. Fortfarande inte helt 100% så en tidig (nåja) kväll är att föredra. Hade velat kolla hockey i natt men det hoppar jag.
 
Hoppas jag inte missat något viktigt för orkar inte läsa ikapp 10 sidor :rofl:

Imorgon… idag… åker vi hem. Jag vill inte. Jag vill leva i den här fantastiska bubblan ❤️ Jag trodde Österlen var mitt paradis på jorden men frågan är om jag inte ångrat mig. Här finns ju ett helt land som är helt magiskt 😍 Jag är såld. Totalt såld!

Det här är det finaste jag någonsin gjort. Jag kan inte med ord beskriva hur tacksam jag är för det här. Men jag tror hon förstår ❤️
 
Tartan ar klar ... det ar varmt. Riktigt, riktigt varmt. Tur vi har dubbla kylskap sa tartan far plats. Innomhus ar det mycket varmare an det ska vara. Mycket. AC:n gar sa mycket man kan ... MEN det ar nagot fel. :cautious: Det blir inte kallt, det ar bara flakten som gar.

Naja, I morgon gar temperaturen ner till rimliga nivaer igen (I dag var det 32*C pa var svala veranda. Den som alltid blir varmare kollade jag inte pa.
Pa Mondag ringer vi AC polarna sa de far kolla vad som kan vara fel.
 
Jahopp, då var det dags igen. Sitter och försöker pigga upp mig med kaffe och marmeladmacka innan jobbet. Ingen höjdare att gå upp tidigt idag heller. Ser fram emot veckan som kommer med några halvnätter och en utbildningsdag på jobbet. Lite mer lagom.
 
Ska dra igång gräsklipparen idag - för första gången i år. Och måla lite på verandan, tror jag. Kanske så några frön... Jag behöver fylla på med täckbark på framsidan också, men det blir nog inte idag. Tänkte inte köra någonstans idag nämligen. Och om jag blir uttråkad finns det alltid en bil och ett släp som behöver tvättas... :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 451
Senast: hundtant
·
Fritid Min syster fyller jämnt. Vi andra systrar funderar på att ge henne antingen spa och övernattning eller övernattning och en bra middag...
Svar
8
· Visningar
566
Senast: Fille
·
  • Låst
Tjatter "Det vore synd om matte saknade katthår på sängkläderna..." Matte funderar på att köra favorit i repris vad gäller middagen, det...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 175
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Jag försöker undvika hemleverans (och är därför inte van vid hur det funkar) men nu har jag beställt en så pass stor sak att det inte...
Svar
4
· Visningar
439
Senast: Silver Girl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp