Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXCVI

athena_arabians

Trådstartare
Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.

_20240429_205436.JPG
 
Hann med alla installationsanmälningar, utom en som kan vänta till nästa månad/måndag.
Efter jobbet cyklade jag till ridskolan och kollade lite, tyvärr såg jag ingen katt.
 
Ska borsta tänderna och tvätta ansiktet. Kanske poppa popcorn också.
Kl 23 blir det elavbrott i 3 timmar så ingen TV. Får väl lyssna på en podd.
 
Det hörs pip från äggen i äggkläckaren! 😍🐥
Hur ska jag nu kunna jobba imorgon liksom? 😂

Druckit te, stickat och genomlidit udda tv-program ikväll. Har diffus magsmärta, liksom högt upp i magen. Oklart varför. Förhoppningsvis är det borta när jag vaknar imorgon. 🙂
 
Det hörs pip från äggen i äggkläckaren! 😍🐥
Hur ska jag nu kunna jobba imorgon liksom? 😂

Druckit te, stickat och genomlidit udda tv-program ikväll. Har diffus magsmärta, liksom högt upp i magen. Oklart varför. Förhoppningsvis är det borta när jag vaknar imorgon. 🙂
Haha, jag planerar redan inför den eventuella kläckningen nästa vecka. Har förvarnat arbetsgivaren och tänker sätta upp min petcam framför kläckaren så att jag får larm på telefonen om något händer när jag inte är hemma. :D
 
Haha, jag planerar redan inför den eventuella kläckningen nästa vecka. Har förvarnat arbetsgivaren och tänker sätta upp min petcam framför kläckaren så att jag får larm på telefonen om något händer när jag inte är hemma. :D
Rimligt ändå! 🤓 Självklart borde jag ha skaffar något form av kamera. Att jag inte tänkt på det? 🤔
 

Liknande trådar

Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 379
Senast: hundtant
·
Fritid Min syster fyller jämnt. Vi andra systrar funderar på att ge henne antingen spa och övernattning eller övernattning och en bra middag...
Svar
8
· Visningar
549
Senast: Fille
·
  • Låst
Tjatter "Det vore synd om matte saknade katthår på sängkläderna..." Matte funderar på att köra favorit i repris vad gäller middagen, det...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
77 817
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Jag försöker undvika hemleverans (och är därför inte van vid hur det funkar) men nu har jag beställt en så pass stor sak att det inte...
Svar
4
· Visningar
415
Senast: Silver Girl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp