Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXCVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åt lunch till frukost. Alltså vilken snilleblixt jag fick! Att äta riktig mat på morgonen så jag inte blir hungrig så fort igen. :idea:
Kollade Muren, ska se nåt program som börjar 13:30 men minns inte vad det var för program.
Det luktar mat här, får vädra.
 
Åt lunch till frukost. Alltså vilken snilleblixt jag fick! Att äta riktig mat på morgonen så jag inte blir hungrig så fort igen. :idea:
Kollade Muren, ska se nåt program som börjar 13:30 men minns inte vad det var för program.
Det luktar mat här, får vädra.
Det gör jag ofta. Gärna lediga dagar eller alltid sista jobbardagen i veckan.
 
Blev en väldigt härlig skogspromenad under förmiddagen! Mötte massa glada och pratsamma personer, vilket var fint :) Sparven passade på att bada i de flesta diken han såg längs vägen = väldigt nöjd och glad hund!

Sen har jag köpt lite smultronplantor till balkongen :banana:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 393
Senast: hundtant
·
Fritid Min syster fyller jämnt. Vi andra systrar funderar på att ge henne antingen spa och övernattning eller övernattning och en bra middag...
Svar
8
· Visningar
555
Senast: Fille
·
  • Låst
Tjatter "Det vore synd om matte saknade katthår på sängkläderna..." Matte funderar på att köra favorit i repris vad gäller middagen, det...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
77 980
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Jag försöker undvika hemleverans (och är därför inte van vid hur det funkar) men nu har jag beställt en så pass stor sak att det inte...
Svar
4
· Visningar
425
Senast: Silver Girl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp