Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXCVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
På måndagar har de inte fått in, på tisdagsmorgnar har de inte hunnit packa upp, på onsdag eftermiddag är det slut. Vissa butiker tröttnar man på, eftersom man räknar med att ett erbjudande som är för hela veckan ska kunna köpas hela veckan om det inte står något särskilt om begränsat parti.
Ja eller hur? Willys hade magen o tala om att dom TROR majskolvarna kommer på torsdag.
 
Jag är en sån sucker för extrapris. Just nu har de dumplings för 10 kr på Willys och Hemköp. Trots att frysen är knökfull så kommer jag ändå köpa några stycken. Så himla lätt och snabbt.
 
Nu har vi firat pappa.
Det viktigaste är den gröna tårtan.
Nu ska jag lägga mig och se på Chicago fire och hoppas på ngt färre drömmar än natten som var.
IMG_7831.jpeg
 
Har för första gången i hela mitt liv hanterat en bordsåg helt själv. Byggde stöd till hallonbuskarna och de må vara lite ojämna och sånt men jag är asnöjd över min insats.

Fick förvarna karln när han kom hem och säga åt honom att han inte fick vara negativ utan bara säga att de var fina 🤣

Han är sådan pedant när han bygger något så jag brukar inte göra sånt själv. Men jag tycker att jag anar en rejäl trötthet över att alla mina projekt ska göras omgående och med hans hjälp så denna gång bestämde jag mig för att snickra själv.
 
Försöker fundera vad jag ska försöka lyckas få bort ur mitt liv just nu... Mycket på jobbet, plus beredskap, plus försöker sälja min lägenhet, plus odlingssäsongen har börjat, plus en del annat också... Hoppas få sova ostört i natt, men lär väl komma larm igen9
 
1000015064.jpg

Tror att jag övertänker detta, hårt.
Men alla mina naglar har som en kulle mitt på sig ungefär. Ja gen är minimal men jag ser den tydligt. Så nu har jag fastnat på denna upptäckt och kommer fundera varför ett bra tag.
 
Legat på soffan och tittat på serie hela kvällen. Borde sova sedan länge men måste hoppa in i en dusch först.
Mår konstigt illa och är osäker på om det är magkatarr eller nåt värre… :cautious:

Vandring imorgon! Vädret utlovas 14° och sol, blir underbart! 🙌🏻☀️
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 398
Senast: hundtant
·
Fritid Min syster fyller jämnt. Vi andra systrar funderar på att ge henne antingen spa och övernattning eller övernattning och en bra middag...
Svar
8
· Visningar
558
Senast: Fille
·
  • Låst
Tjatter "Det vore synd om matte saknade katthår på sängkläderna..." Matte funderar på att köra favorit i repris vad gäller middagen, det...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 009
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Jag försöker undvika hemleverans (och är därför inte van vid hur det funkar) men nu har jag beställt en så pass stor sak att det inte...
Svar
4
· Visningar
426
Senast: Silver Girl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp