Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXCVII

Fixar käk nu. Men velar ännu mellan senapssås och pepparrotssås. Har 10 minuter på mig att vela klart.

Fick äntligen tummen ur och fixade katternas gallergrind med så jag kan ha min ytterdörr öppen. Inga är gladare än katterna.
 
Fixar käk nu. Men velar ännu mellan senapssås och pepparrotssås. Har 10 minuter på mig att vela klart.

Fick äntligen tummen ur och fixade katternas gallergrind med så jag kan ha min ytterdörr öppen. Inga är gladare än katterna.

Det blir nog pulled pork mackor till lunch nar sonen kommer ... och kanske lite typisk Svensk senapssas nu nar jag blev pamind att det finns. :) Det var lange sedan!
 
Vilar lite med iskaffe och choklad efter först ett gymbesök och sedan ogräsrensning samt lite omplantering i trädgården. Känner mig lite skyldig som sitter inomhus när det är så soligt och härligt ute, men med tanke på att jag tillbringat typ 36 av de senaste 48 timmarna utomhus så är det nog okej ändå ;)
 
Hemma efter några timmar ute på en gräsmatta. Är glad åt att ha spenderat så stor del av helgen utomhus. Mindre glad åt att nu vara illamående av någon anledning och att lite annat känns mentalt jobbigt. Men, det löser sig väl någon gång antar jag.
 
Ett av mina projekt är klart nu så även min kropp. Dessvärre blir det ett projekt till, det hade jag tänkt göra först nästa år men jag måste tjuvstarta det lite redan i år för allt får inte plats :confused:
 
Nu är det officiellt. Jag är antingen senil eller väldigt förvirrad. Eller båda.

Tog grepen och började lyfta ur pingstliljor ur gräsmattan. Det har tydligen varit rabatt där nån gång. Plötsligt anföll knotten. Fick panik och slet av mig glasögonen.
Fortsatte gräva och inser först typ en halvtimme senare när jag skulle ta av dem att jag inte har dem. VAR?
Letade i gräset och rabatterna och försökte minnas var jag var när de åke av. Tog en bra stund att hitta dem.

Jag ska aldrig mer köpa glasögon med tunna metallbågar. De behöver vara skrikfärgade så jag hittar dem :meh::meh:
 
Nu är det officiellt. Jag är antingen senil eller väldigt förvirrad. Eller båda.

Tog grepen och började lyfta ur pingstliljor ur gräsmattan. Det har tydligen varit rabatt där nån gång. Plötsligt anföll knotten. Fick panik och slet av mig glasögonen.
Fortsatte gräva och inser först typ en halvtimme senare när jag skulle ta av dem att jag inte har dem. VAR?
Letade i gräset och rabatterna och försökte minnas var jag var när de åke av. Tog en bra stund att hitta dem.

Jag ska aldrig mer köpa glasögon med tunna metallbågar. De behöver vara skrikfärgade så jag hittar dem :meh::meh:

MEN ... har kommer den stora fragan ... Varfor slet du av dig glasogonen nar knotten kom?
 
Jag har nu stadat mitt skrivbord som var belamrat med diverse papper och konstigheter. Jag hittade sex (6) klickers som jag sokt efter. Tate sag de klickers jag gillar bast och blev tamligen hysterisk for att han trodde vi skulle ga ut i regnet och trana. :cautious: Lustigt hur val de vet vad olika saker betyder.:p
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
68 933
Senast: Scata
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
65 156
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
70 220
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
2
Svar
22
· Visningar
1 244

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp