Bukefalos 28 år!

Vad händer i Sverige?

Ramona

Trådstartare
Jag behöver tips på event och händelser som händer i Sveriges alla hörn!

Helgen som var spenderades i Borlänge med kompisar på en 40-årsfest. Det var välplanerat av födelsedagsbarnet att lägga festen samma helg som höstpremiären av "Hela Huset Gungar", vilket är en nattklubb i Borlänge. Vi hade en sjukt rolig helg och i bilen hem satt vi tjejer som samåkte och planerade fler road trips och fler weekendresor vi kan göra inom landet. Det är ju väldigt kul att festa i Sverige och speciellt i Sveriges andra städer förutom Stockholm, Göteborg och Malmö där vi ändå är med jämna mellanrum. Alla, förutom mig, bor ju dessutom i Göteborg så vi är ju ute i den stan hela tiden på olika grejer. Men vi har ju ingen koll på resten av landet, så nu undrar vi vad som händer där du bor?

Tex har ju Trollhättan "Fallens Dagar" som ju är lite av en folkfest. Filipstad har Oxhälja. Men vad finns det mer vi borde se?

Vi är öppna för precis allting så länge vi kommer hemifrån över helgen och får träffa människor vi normalt inte träffar. Avstånd är inget hinder. :D
 
Puttar tråden, för någon måste ju bo i en stad där det händer saker.

Sunne har Fryksdalsdansen tex, Västerås hade Power Meet. Men inget evenemang är för stort eller för litet för oss som bara vill komma ut och träffa folk och se andra delar av Sverige. Har du ett band som spelar på helgerna, så är det ett lika bra evenemang att gå på som att göra någonting annat.

Vad drar folk dit du bor?
 
Puttar tråden, för någon måste ju bo i en stad där det händer saker.

Sunne har Fryksdalsdansen tex, Västerås hade Power Meet. Men inget evenemang är för stort eller för litet för oss som bara vill komma ut och träffa folk och se andra delar av Sverige. Har du ett band som spelar på helgerna, så är det ett lika bra evenemang att gå på som att göra någonting annat.

Vad drar folk dit du bor?

Vi kommer fortfarande att ha Power Meet, med ett annat namn bara. ;)
 

Liknande trådar

Övr. Barn Jag har varit medlem här för många, många år sedan. Mycket har sedan sist. Jag har reumatiskt värk och 50% sjukersättning och jobbar...
12 13 14
Svar
278
· Visningar
24 763

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp