Vad händer med min sömn!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
På sistone har jag börjat sova så fruktansvärt dåligt.

T.ex igår la jag mig vid 21, lite svårt att somna. Vaknade vid 23 att jag toksvettades, fick klä av mig. Vaknade sen vid 03 av att jag tokfrös O_o
Drömmer även extremt mycket.

Har det svalt i sovrummet och får vanligtvis sova med kläder på då jag är väldigt frusen...

Nu är det tack och lov snart jullov. Det är inte kul att hålla på såhär på nätterna med tanke på att jag stiger upp i ottan.
 

Vaknade upp inatt vid 00 av en vidrig dröm. Och sen ännu en gång. Suck.
Tvärdäckade 1h 30min nu efter middagen.
 
Sådär blir jag alltid när stressnivån är för hög, totalt hopplöst att somna och när jag väl lyckas så sover jag ändå jättedåligt och har obehagliga drömmar. Det har varit ett slitigt år och det är först nu när det börjar gå mot sitt slut och jag har varit julledig ett par veckor redan som det "hunnit ikapp" och jag verkligen känner av hur mycket jag har gått på helspänn. Kanske är det något liknande som spökar för dig?
 
Sådär blir jag alltid när stressnivån är för hög, totalt hopplöst att somna och när jag väl lyckas så sover jag ändå jättedåligt och har obehagliga drömmar. Det har varit ett slitigt år och det är först nu när det börjar gå mot sitt slut och jag har varit julledig ett par veckor redan som det "hunnit ikapp" och jag verkligen känner av hur mycket jag har gått på helspänn. Kanske är det något liknande som spökar för dig?

Känner mig inte direkt stressad så. Men varit ett kaotiskt år rent psykiskt och jag dras med en hel del ångest...
 
Skulle också gissa att det kommer som en backlash nu efter lite jobbig period för dig. Hoppas det snart ger med sig! :heart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har noterat en förändring i min hunds beteende senaste månaderna. Hon är nyss fyllda 1 år, och har under hela sin valptid sovit bra...
2
Svar
20
· Visningar
14 290
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Katter och spädbarn
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp