Bukefalos 28 år!

Vad i hela friden gör vi? Del XXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Reykjavik: Angermannalaget är en av Norrlands nations herrföreningar och mitt ex var med där :D Helst ska man ha anknytning till Ångermanland för att få vara med men de var inte kinkiga av sig, huvudsaken var att man gillade att partaja :rofl:
 
Kaffe kaffe kaffe! Snart dags för lite tilltugg också tror jag.

Jag saknar min symaskin. På lördag flyttar vi ihop igen :love: Tänker sy hela söndagen! Sen är det jobb igen på måndag. Jobbat tre dagar och börjar redan knorra om helg :up:
 
@Reykjavik: Angermannalaget är en av Norrlands nations herrföreningar och mitt ex var med där :D Helst ska man ha anknytning till Ångermanland för att få vara med men de var inte kinkiga av sig, huvudsaken var att man gillade att partaja :rofl:
:rofl: :rofl: :rofl:

Dessa uppsalastudenter alltså :angel::D
Finns en anledning till att jag är SU:are :cautious:
 
@dobbis Kunde inte citera dig i förra tråden så ropar på dig lite nu :angel: Börjar det på S, där du ser alla fina bilar på onsdagar ? Bor drygt 1 timme därifrån isåfall och undrar om det är jämna eller ojämna veckor som de kommer så jag kan åka dit med familjen :p
 
Kikar runt på lite tapeter och billigt golv till köket innan vi åker till stan

Just nu ser vårt kök ut såhär eftersom sambon inte riktigt hinner med att sätta kakeldekoren. Det är drygt 90 plattor som ska sättas i köket - och det är utöver alla andra tusen projekt. Perfektionist som han är så sätter han dekoren och jag tar barnen :up:

b193634.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Matskålar utan nickel
  • Optimala foderrutiner?
  • Ny valp med katt

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp