Bukefalos 28 år!

Vad kan jag göra ???

L

Lindis

Har en arab kille som inte haft det lätt när han kom så ville veterinären tvångsavliva. Men jag ville ge honom en chans. Efter de att han ätit upp sig och prover mm vara färdiga börja jag sätta igång honom och allt var jätte bra men så när vi väl börja kräva lite så kändes han inte ok. Så jag åkte iväg med honom men veterinärena hitta inget och inget vissa sig på röntgen. Dem trodde det var musklerna. Så idag tog jag ut två "massörer" ( håller på med det så kallade allternativa behandlingarna).Båda var enns om att han var lite stel men inget så jätta allvarligt framtill men när de såg honom där bak så sa dem att det syns att han inte är jämn men också att höfterna var väldigt ojämna på honom. Dem sa att jag inte skulle ta förhastade slutsatser utan dem gav honom strömbehandling och massage och skulle komma ut nästa måndag igen. Jag vet att den enna är jätte duktig ( har haft henne som lärare när jag själv gick en kurs). Men vad kan man göra åt dem ojämna höfterna? Går det att fixa :cry:?
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hjälp och råd! Lång text! Jag har en 5 årig tik som är sjuk men vi hittat inte varför. Allt började för ca 9 månader sedan då hon...
2
Svar
27
· Visningar
3 572
Senast: Sampi
·
Hundhälsa Hej alla, nu har vi fått svar från Evies röntgen, och hon har allvarlig HD :cry: Hon är bara 3,5 år, men vet sa att hon börjar visa...
Svar
19
· Visningar
2 805
Senast: Raderad medlem 94602
·
Hästvård Hej. Jag är desperat och behöver råd! Jag har ett 16-årigt sto som är korsning frieser/arab. För nästan två månader sedan så fick hon...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 009
Senast: Ray
·
Hästvård Det här kommer nog bli långt men jag behöver verkligen tips och råd om vad det kan vara för fel på min häst. Hästen i fråga är född i...
2
Svar
25
· Visningar
3 937
Senast: pews1972
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Pall till hög säng?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp