Vad kan man ha till en jeansjacka? Snabba svar!

BulletForMyValentine

Trådstartare
Som rubriken lyder, vad kan man ha och vad kan man inte ha till en jeansjacka?:)
Funkar svarta jeans och vitt linne med tryck framtill?

Tycker det är väldigt svårt att veta vad som passar till.
Behöver hjälp med vad jag ska ha till min jeansjacka. Den är deminblå ( heter det väl? såndär vanlig jeansblå) och är midjekort. :)
 
Sv: Vad kan man ha till en jeansjacka? Snabba svar!

Jag tycker man kan ha i princip allt till som inte är jeans i samma färg som jeansjackan :D
Själv brukar jag nog oftast ha svarta byxor/shorts/kjol+topp i någon färg med eller utan mönster/tryck till min jeansjacka som är ljus denimblå typ. Gillar inte att matcha jeans med jeans.
 
Sv: Vad kan man ha till en jeansjacka? Snabba svar!

Egentligen finns det väl ingenting man inte kan ha sålänge man tycker att det är snyggt;). Jag tycker det är svårt med jeansmaterial till jeansmaterial men det finns ju de som rockar det också. Till min jeansjacka har jag somriga klänningar och tunikor i lätta material. Tycker det är väldigt fint till långklänningar och sandaler eller converse. Endast din fantasi och smak sätter gränser!

(denim heter det föresten :) )
 
Sv: Vad kan man ha till en jeansjacka? Snabba svar!

Jag håller med, tycker också att man kan ha det till i princip allt! Jag är just på jakt efter en jeansjacka att ha i sommar :)

Svårast är det att matcha till blåjeans, men det går! En del är ju skitsnygga i jeansakjorta till jeans, så då måste jacka gå lika bra tänker jag.
Absolut snyggast tycker jag att det är till sommarklänning och vita tygskor. Åh. Habegär.
 

Liknande trådar

L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
785
Senast: Rosett
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 024
Senast: Sasse
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 500
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 614
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Katter och spädbarn
  • Hundhantering

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp