Vad mitt barn.......

Status
Stängd för vidare inlägg.
M

mizz

............ gör just nu. Har precis städat rent i köket efter en 7dgrs jobbperiod. Och då tyckte dottern, 2 år, att det var läge för henne att ta ett bad. Alla sätt är bra............
DSC02489.JPG

observera fotogrinet hon har, det kommer fram av ngn underlig anledning så fort kameran skymtar. :confused: :crazy: :D roligt att ha en hel bunt med foton med endast det smajlet.
 
Sv: Vad mitt barn.......

Verkar vara knas med fotogalleriet nu ikväll, många av de bilder jag inte kan se är just därifrån.
 
Sv: Vad mitt barn.......

Fast jag ser den.... Har sett den hela tiden! Vad konstigt! En bedårande tös med ett minst sagt udda leende :)

Javan
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 859
Senast: Gunnar
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 435
Senast: alazzi
·
Gravid - 1år Jag känner inte att jag tycker om mitt barn längre. Hur överlever man det? Jag älskar honom och skulle offra livet för honom när som om...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
24 231
Senast: Amk
·
Kropp & Själ Nu vänder jag mig till det allvetande Buke för lite råd och tips. Jag har problem med min mage och behöver hjälp att lista ut både hur...
Svar
7
· Visningar
832
Senast: ginnies
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp