Bukefalos 28 år!

Vad ska jag göra med mitt liv?

Fia

Trådstartare
Har en smärre livskris nu, vet liksom inte vad jag ska göra med mitt liv (nåja, med det kommande året). Kom inte in på utbildningen jag ville och vill inte plugga något annat. Ska därför satsa stenhårt på högskoleprovet till hösten (igen), men sen då? Det enda jag vet är att jag inte vill vara kvar i Sverige. Har redan varit i Australien och jobbat samt volontärarbetat lite runt om i Afrika. Hade en miljon extraplaner, men nu är de som bortblåsta och jag känner mig lite uppgiven samtidigt som jag för allt i världen inte vill missa denna chansen att göra precis vad jag vill medan jag ännu är ung.

Har pengar sparade så kan resa och så men behöver tips. Vart ska jag resa och vad ska jag göra? Är himla sugen på USA men vet inte hur svårt det är att få tillstånd att jobba där eller om det är så lönt att åka innan man fyllt 21...

help me
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 207
Senast: Sasse
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 723
Senast: Nixehen
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 592
Senast: Mabuse
·
Relationer Under hela skolgången var jag i ett gäng. Innan var det dagis. Vi körde förskola grundskola och gymnasiet. Extremt kul. Busiga och glada...
Svar
6
· Visningar
1 189
Senast: Texaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Livförsäkring
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp