Bukefalos 28 år!

Vad tusan gör vi - Del LIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Startat upp arbetsdagen som troligtvis blir lugn eftersom eleverna gick på sommarlov igår. Läser artiklar om nattens "våldsamma upplopp" i området där jag bor. Tänker bara "nu igen?! :meh:" eftersom det inte var så länge sen sist...
 
Igår drömde jag om stora fartyg som kantrade, natten till idag om hur den platsen jag befann mig på blev övertagen av militärer.. Kan jag få en natt utan katastrofdrömmar?!
 
Ryssen kommer :nailbiting: ;) :D

Något verkar det ju vara som du behöver processa. Kan det vara att du skickat in uppsatsen som skakat loss en massa? :)
Ingen aning.. Börjar bli trött på att sova så oroligt. Är det inte det jag skrev om ovan så har jag även lyckats drömma om att jag är med i en terroristattack, att jag var jagad av Trump himself... Jag vill inte ens veta vad det är jag bearbetar :crazy:
 
Ingen aning.. Börjar bli trött på att sova så oroligt. Är det inte det jag skrev om ovan så har jag även lyckats drömma om att jag är med i en terroristattack, att jag var jagad av Trump himself... Jag vill inte ens veta vad det är jag bearbetar :crazy:

Fast det behöver ju inte vara något allvarligt som triggar drömmar utan stora förändringar (vilket det trots allt är att vara klar med sin utbildning) :)

Men Trump... O_o :crazy: :wtf:
 
Vaknade idag med till strålande sol så det först blev en mugg kaffe och sen en morgonpromenix och så såg till hästarna :). Frukosten är nere så nu är det bara att ta tag i lite göromål innan jobbelijobb. Som att laga lunch och middag härnäst...
 
Såg en inbjudan i trapphuset där dagiset på innergården bjöd in till avslutningsfika i eftermiddag inför sommaruppehållet. Överväger nästan att hänga på och fira skrikhalsarnas frånfälle :cool:
 
Ingen aning.. Börjar bli trött på att sova så oroligt. Är det inte det jag skrev om ovan så har jag även lyckats drömma om att jag är med i en terroristattack, att jag var jagad av Trump himself... Jag vill inte ens veta vad det är jag bearbetar :crazy:
Tror som @athena_arabians att det är stress som släpper :) när jag har(haft) en stressig period vaknar jag varje natt för att ta på mig pyjamas, ifall gästerna kommer :D
 
På jobbet och surar lite över min mamma som tycker att soffan är onödig, så nedsutten kan ju inte min vara :meh: och över att jag har ont i halsen :down:
 
Det var någon som tog sovmorgon idag:
19227094_1364148966984822_7851365453069811712_n.jpg
Ja, när hen ligger still och inte står och tuggar på mina rosor, tulpaner eller jordgubbsblommor... :meh:

Hen är en hon :D

Själv har jag varit ut med hunden i det strålande vädret, vattnat i växthuset, där det förövrigt var 30 grader varmt just nyss :up:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Jag tänkte att istället för att skriva om balkonglådor i VGV är det dags för en ny balkongtråd. Jag struntade fullständigt i min...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
3 185
Senast: Bison
·
Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
422
Fritid Jag behöver en ny hobby. Nått jag kan tillbringa alldeles för många timmar på Youtube med att lära mig kring och sen utöva praktiskt...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 841
Senast: Badger
·
Samhälle Jahapp. Hur tänker ni? Betala eller reklam? Jag känner mig kluven och vill helst strunta i allt ihop. Facebook har blivit riktigt kasst...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
6 411
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp