Bukefalos 28 år!

Vägtullar i Norge

Texaz

Trådstartare
Om en vecka gifter sig min dotter i Oslo :love: och vi kommer i veckan att åka över. Funderar nu lite över hur vägtullar fungerar i Norge, är det som här att det kommer en faktura i efterhand?
Min erfarenhet av vägtullar i Europa är föråldrad, var mååånga år sen vi bilade utomlands, då stannade man och betalade :p
Så hur fungerar det??
 
Fungerar precis som i Sverige, bara tuta och köra, så kommer en snygg liten räkning på posten nån månad senare.
 

Liknande trådar

Fritid Kommer landa på Gardermoen ett par dagar innan midsommar och är ledig till efter midsommar, så funderar på att stanna kvar i Norge 2-3...
Svar
11
· Visningar
457
Senast: Fideli
·
Skola & Jobb Jag kommer inom ett år att flytta ca 40 mil hem till den stad som jag vuxit upp i. Jag har de senaste 7 åren bott på annan ort och har...
Svar
0
· Visningar
261
Senast: seahawk
·
Relationer Jag har en nära anhörig, pensionerad sedan drygt tio år, som ibland har så extremt hårda övertygelser om hur saker ÄR. Jag skriver milda...
2
Svar
36
· Visningar
2 989
Senast: skiesabove
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 409
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Ny valp med katt
  • Guldfasanerna
  • Barmarksdrag/canicross

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp