Bukefalos 28 år!

Välkommen till oss Elliot!

Status
Stängd för vidare inlägg.
S

smulis27

Äntligen är lille Elliot här hos oss! Efter månader av husarrest och medicin för att stoppa prematura värkar föddes Elliot med akut kejsarsnitt tidigt i måndags morse efter vattenavgång. Jag lyckades knipa tills det var en knapp månad fram till BF (10 juli) iaf och gossen mår alldeles utmärkt.

Vikt: 2961 g
Längd: 59,5 cm
Bild: http://junsele.com/viewpic.asp?id=32530

Jag tjatade hem mig från BB redan igår kväll, ca 1,5 dygn efter snittet och det är såååå skönt att vara hemma! De hade aldrig skrivit ut nån så tidigt och jag fick hota med att gå i allafall om de inte gjorde det. Som tur var var min läkare med på noterna och Elliots läkare godkände också hemgång. En fantastisk känsla att få ta det lugnt hemma med familjen. Underligt att vara trebarnsmor sådär bara plötsligt efter alla vedervärdigheter med de senaste graviditeterna. Nu mår jag bra förutom den vanliga efter-förlossning-instabiliteten. Amningen klaffar som en smäck, och det är också så jätteskönt till skillnad från med Viktor då det tog 4 månader innan det fungerade ok.
 
Sv: Välkommen till oss Elliot!

Grattis!!! Vad söt han är :) :love:

Men var han verkligen 59,5 cm :eek: :eek: Det var en långsmal kille isf :)
 
Sv: Välkommen till oss Elliot!

Oj, nej 49,5 cm skulle det stå! :-D Iofs är han långsmal, men inte långsmal *fniss*

Och tack! :)
 
Sv: Välkommen till oss Elliot!

Jättegrattis,då förstår jag varför jag inte sprang på dig på familjeliv inatt :)

Mvh Zaria
 
Sv: Välkommen till oss Elliot!

GRATTIS!
Va mysigt!

Ardnaxela - som firade sin sons 1-årsdag igår. Inser nu att han inte är nån liten bebis mer... :crazy: :)
 
Sv: Välkommen till oss Elliot!

Grattis :bump:
Vilken söt kille och vilken kalufs :idea: Båda mina föddes skalliga.
 
Sv: Välkommen till oss Elliot!

Grattis!!! :bump:
Skönt att höra efter alla turer att det gick så bra!
 
Sv: Välkommen till oss Elliot!

Åh så undebart!
Och grattis.

Det tredje barnet är som en liten karamell att suga på.
Då så kan man verkligen njuta av barnet.
Efter 3 st, så är det faktiskt svårt att sluta.
 
Sv: Välkommen till oss Elliot!

Ett stor grattis till en riktigt liten sötnos! :love:

Åh vad jag längtar tills "magen" bestämer sig för att komma ut... Det är drygt en månad kvar till bf nu...
 
Sv: Välkommen till oss Elliot!

Bra jobbat Smulis! Du måste ha ena rejäla knipmuskler som hållit så länge ;)

Skönt att höra att allt gått bra. Det var en riktig sötnos :love:
 
Sv: Välkommen till oss Elliot!

Jättegrattis! :bump:
Jag har funderat på hur det har gått för er. Vad skönt att det gick bra, och att ni mår bra!

// K
 
Sv: Välkommen till oss Elliot!

Grattis till den lille prinsen!
Är djupt imponerad över att ni har lyckats namnge honom redan, båda mina var ett antal veckor innan de fick sina namn. Under tiden fick stackarna gå under sina "arbetsnamn", Pjotr och Clint..... :smirk:

fuchsia/sippan
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp