Bukefalos 28 år!

Värd att köpa?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Olivia_locke

Trådstartare
Ska snart skriva kontrakt med en C-ponny på 134cm. Men än så länge bara ett hyres kontrakt på 5månader. Om vi passar ihop kanske jag kan köpa honom. Men jag vet inte om jag kan, pågrund av min längd. För tillfället är jag 152 cm och jag kommer nog växa en bit till då jag är 13år nu. Vikten är jag inte bekymrad av då jag väger 42kg och han klarar 60-70kg. Jag kommer inte att hoppa så högt eller avanserat. Vad tror ni? Är det värt att köpa:confused:?
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gnägg Jag är jättesugen på att köpa egen häst igen efter långt uppehåll men har kommit igång bra med medryttarhäst och ridlektioner...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 749
Senast: Johannna1
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 265
Senast: inverterad
·
Hästmänniskan Okej så jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Min bästa kompis medryttarhästar har nu blivit till salu och hon frågade mig om jag...
Svar
13
· Visningar
2 847
Hästmänniskan Jag har väl som alla andra blivit "luttrad" av olika typer av hästmänniskor :angel: Men nu ska jag berätta om en solskenshistoria :)...
Svar
2
· Visningar
1 669
Senast: djezima
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp