Världens äldsta hund?

Sv: Världens äldsta hund?

Undrar hur den ser ut när den går.

Precis min tanke. Undrar om den har ett bra hundliv också eller om den bara lever. Man kanske skulle ge pris för äldsta och friskaste hund och inte bara äldst levande hund.
 
Sv: Världens äldsta hund?

vet inte om det är min gamling du menar hon blev nära nog 21 år, men pigg som en mört ända till slutet :love: Tror hon hade levt än om hon inte hade fått en hjärnblödning

Det jag kan tycka är att man kanske skulle vilja se att hunden är pigg och glad , Och det här med glasögon ??? Jus nu så har jag en gamling ja gammal och gammal hon är bara 14 på det femtonde ;) Men hon har kattarakt och inte katten har hon glasögon :confused:

men men USA är ju USA ;)

Tesora
 

Liknande trådar

Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 435
Senast: IngelaH
·
Övr. Hund Hej! Jag har två hanar hemma, 1 1/2 och 10 år. Den äldsta har alltid varit väldigt snäll och går ihop med alla hundar. Han undviker...
Svar
2
· Visningar
1 049
Katthälsa Hej, jag håller på att förgås av sorg och dåligt samvete. Jag har tre hittekatter, varav den äldstes ålder har av veterinär uppskattats...
Svar
15
· Visningar
3 409
Senast: Sel
·
  • Artikel
Hästnyheter Norska 20-åringen Alexandra Andresen är åter världens yngsta miljardär. Den tidigare NM-vinnaren i dressyr har en förmögenhet på 1,2...
Svar
0
· Visningar
373
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp