Bukefalos 28 år!

Världscupen 2014-2015

Kanske bara är jag som inte har koll, men skimmeln verkar inte alls vara i samma spann som RGBs andra hästar. Den såg inte alls ut att jobba MED som det ser ut med de andra. Jag har redan glömt vad den hette, men hur mycket stort har den gått före idag?

Det var väl WC-premiär för Clarimo(?).
 
Den var väl tvåa i GPn i fredags?

F ö tyckte jag det var jättekul att se Rolf rida en häst som inte riktigt kommit in i hans mall ännu, det var roligt att få se honom jobba lite. ;)
Den är ändå 11 så den kommer nog aldrig se ut som de andra vi är vana att se honom på.
 
Kul med svenskfödd häst (Fandango e. Last Liberty-Krocket) högst upp på prispallen i dagens WC-hoppning i Stuttgart! Dock mest glad över Steve & Ninos fantastiska rundor, tredjeplats och 57 p efter fem omgångar :love:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag opererade bort ett diskbråck i ländryggen i januari, och funderar nu över hur jag ska agera i framtiden. Enligt anteckningar från...
Svar
3
· Visningar
364
Senast: __sofia__
·
  • Artikel
Dagbok För drygt 10 år sedan plöjde jag böcker om hälsa och framförallt hormonell hälsa, och läste boken “Kaos i kvinnohjärnan” för första...
Svar
8
· Visningar
618
Senast: cassiopeja
·
Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
3 651
Senast: Fiorano
·
Hästmänniskan För ett par månader sedan skrev jag ett inlägg om att börja rida igen, att söka mig tillbaka till ridskolan, ta privatlektioner, etc ...
Svar
10
· Visningar
1 171

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Försäkring
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp