Vandringsskor

iNHALE

Trådstartare
Behöver nya promenadskor/vandringsskor. Söker ett par med lite halvhögt skaft för bra stöd och så pass sparsamt fodrade att man kan använda dem under höst/vår utan att svettas fötterna av sig. De flesta skor som passar in på utformningen tenderar att vara vinterkängor med varmt foder för vinterbruk, vilket jag inte vill ha.

Budgeten ligger på runt 1000 kr med viss rörlighet. Någon som har förslag?
 
Kolla på Lowa Renegade. Tror jag gav 1400 kr för mina men de är värda pengarna.

Edit: Nu ljög jag. Jag betalade 1900 kr. Fortfarande värda pengarna dock!
 
Behöver nya promenadskor/vandringsskor. Söker ett par med lite halvhögt skaft för bra stöd och så pass sparsamt fodrade att man kan använda dem under höst/vår utan att svettas fötterna av sig. De flesta skor som passar in på utformningen tenderar att vara vinterkängor med varmt foder för vinterbruk, vilket jag inte vill ha.

Budgeten ligger på runt 1000 kr med viss rörlighet. Någon som har förslag?

Jag har ett par från Salomon som jag har använt mycket tidigare, innan jag fick ta bort min gamla hund. Lagom varma mellan 0-15 plusgrader ungefär. Väldigt prisvärda skor!
 
Jag har ett par "världens skönaste kängor" som håller fötterna torra och varma från höst till vår. jag har dem i stallet. De är inte jättefodrade, men med en ullsocka i fryser jag aldrig. Märket är Merrell och jag köpte dem för mindre än halva priset på en av sportkedjornas Outlet förra hösten.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Har en fantastisk häst på foder just nu fram till juli 2013. 4 år och har relativt bra kapacitet för vad jag vill ha ut av min ridning...
Svar
16
· Visningar
2 381
Senast: Monifa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Katter och spädbarn
  • Hundhantering

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp