Bukefalos 28 år!

Var köper man te och skorpor i Stockholm

Elisha

Trådstartare
Var köpt man lite godare te i gärna lösvikt i fysisk butik i Stockholm med omnejd? Vilka affärer är bra?
Sen undrar jag vad sånt genomskinligt lite tjockare papper som man brukar använda till att slå in tex presentkorgar med, vad heter det? Alt var köper man sånt?
Vill köpa lite roligare skorpor el dyl, i mindre förpackning, var köper man sånt? Gärna en butik som kanske har allt de jag söker.

Hjälp en totalt ointresserad att finna det jag söker! :-)
 
Instämmer med @cewe om cellofan plus att man kan få tag på det via butiker som gör presentkorgar (som min lokala ICA-butik tex).

Jag är inte a jour med Stockholms utbud av te etc men NK brukar ha det mesta.
 
Cellofan skulle jag kolla efter bland övrigt julklappspapper på Åhléns eller andra ställen som är välsorterade på julklappsgrejs.
 
Te: NK, Bönor och blad, Kahls
Cellofan: Lagerhaus, Clas Ohlson
Skorpor: Gateau, troligtvis även Kahls eller valfritt bageri.
 
Var köpt man lite godare te i gärna lösvikt i fysisk butik i Stockholm med omnejd? Vilka affärer är bra?
Sen undrar jag vad sånt genomskinligt lite tjockare papper som man brukar använda till att slå in tex presentkorgar med, vad heter det? Alt var köper man sånt?
Vill köpa lite roligare skorpor el dyl, i mindre förpackning, var köper man sånt? Gärna en butik som kanske har allt de jag söker.

Hjälp en totalt ointresserad att finna det jag söker! :-)
Om du vill hitta allt på samma ställe så skulle jag testa NK, nere vid NK saluhall. Annars Sibyllans Kaffe & Tehandel vid Östermalmstorg.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp